حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

۳ عنوان برتر جشنواره ابوذر در کردستان به رسانه کردتودی رسید 

  • کد خبر : 30493
  • 26 اسفند 1402 - 18:23
۳ عنوان برتر جشنواره ابوذر در کردستان به رسانه کردتودی رسید 
سه عنوان برتر و تندیس نهمین جشنواره استانی ابوذر به خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی کردتودی رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، آئین اختتامیه جشنواره ابوذر عصر امروز با حضور مسئولان ارشد استانی در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در پایان بر اساس رأی هیئت داوران در بخش یادداشت: رتبه سوم به محمد سبحانی از پایگاه خبری بیجار بام ایران، رتبه دوم سمیرا مرادپور از ماهنامه روژمان و رتبه نخست سروش حبیبی‌راد از خبرگزاری کردپرس تعلق گرفت.

در بخش تیتر رتبه سوم مشترک به ثریا صلواتی از پایگاه خبری اقتصاد کلان و توفیق مفاخری از خبرگزاری فارس و رتبه دوم به رامیار غفاری از خبرگزاری تسنیم از تعلق گرفت.

در بخش گزارش خبری: رتبه سوم به سروش حبیبی، رتبه دوم فرانک کیانپور از ایسنا و هاوری رحمانی و رتبه اول به چنور صادقی از ایرنا رسید.

در بخش مصاحبه رتبه سوم کویستان عبدالحکیمی از پایگاه خبری شهید یاران و عدالت ناصری ار خبرگزاری مهر؛ رتبه دوم هیوا محمدپور از پایگاه خبری باران نیوز دیواندره و رتبه اول مهوش رحیمی از کردتودی حائز رتبه شدند.

در بخش عکس رتبه سوم عرفان کرمی از کردپرس؛ رتبه دوم ناصر عباس علی‌نیا از خبرگزاری مهر و رتبه اول سید مصلح پیرخضرانیان از ایرنا حائز رتبه و در بخش مستند تنها رتبه دوم داشت که به ماهان مقدم از خبرگزاری بسیج تعلق گرفت.

در بخش اینفوگرافی تندیس و رتبه اول به عادل پیرویسی از پایگاه خبری روژمان نیوز؛ موشن‌گرافی رتبه سوم محسن عبدالملکی از کرددانش، رتبه دوم وریا خلیقی از فضای مجازی صداوسیما و رتبه اول و تندیش جشنواره به مجید صادقی از کردتودی اهدا شد.

در بخش گزارش ویدئویی رتبه سوم به سعید کردی از خبرگزاری فارس، احمد رشیدی از خبرگزاری صداوسیما رتبه دوم و رتبه اول به گل‌آرا ظاهری از کردتودی تعلق گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30493
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.