حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
3
همزمان با سراسر کشور؛

دانشجویان کردستان با دانشجویان آزادی‌خواه جهان همراه شدند+ عکس

  • کد خبر : 33873
  • 09 اردیبهشت 1403 - 15:54
دانشجویان کردستان با دانشجویان آزادی‌خواه جهان همراه شدند+ عکس
دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کردستان امروز با برگزاری تجمعی خودجوش، همراه با دانشجویان آزادی‌خواه جهان علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی فریاد سرداده و حمایت جهانی از مظلومان فلسطینی را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، تجمع دانشجویان دانشگاه کردستان ظهر یکشنبه همزمان با برپایی تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در محوطه دانشگاه کردستان برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و حمایت خود را از خیزش‌های دانشجویی در آمریکا برای دفاع از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

 حجت‌الاسلام حسین عجم، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کردستان در این تجمع، اظهار کرد: امروز باید شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» سر داد که جز ظلم چیزی در ذهن ندارند.

 وی بیان کرد: امروز باید بر حقوق بشری که این روزها سکوت کرده است فریاد مرگ فرستاد که از مردم مظلوم دفاع نمی‌کند و بر ظلم استکبار جهانی نیز سرپوش می‌گذارد.

 معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان یادآور شد: باید مرگ بر استکباری گفت که دستش به خون مردم مظلوم غزه آغشته شده است.

 حجت‌الاسلام عجم تصریح کرد: مسلمانان مظلوم امروز بیش از هفتادسال است که زیر چکمه‌های خونین استکبار جهانی و سازمان ملل و سازمان‌هایی که دم از حقوق بشر و زن و آزادگی می‌زنند، اسیر شده‌اند.

 وی عنوان کرد: کسانی که دم از آزادی و آزادگی می‌زنند کجا هستند چرا سکوت کرده‌اند و اجازه می‌دهند بیش از هفت ماه مردم و کودکان مظلوم غزه در زیر آوارها و جنایات رژیم غاصب گرفتار باشند.

 وی یادآور شد: درود بر هر انسان آزاده‌ای از هر طیفی، از هر مذهبی، بودایی، یهودی، مسیحی، مسلمان، شیعه، سنی و هر مسلک و مذهبی که دارند انسان‌های آزاده امروز پا به میدان گذاشته‌اند تا از مظلومان به‌ویژه مردم غزه دفاع کنند.

 معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان عنوان کرد: امروز سخت می‌گذرد بر پدران و مادرانی که کودکانشان زیر آوار می‌میرند و یا کودکی که مادر و پدر خود را از دست می‌دهند و این نهایت بی‌شرفی و بی‌تفاوتی انسان‌هایی است که دم از حقوق بشر می‌زنند.

 حجت‌الاسلام عجم خاطرنشان کرد: اگر صدای مظلومیت یک مظلومی را بشنوید و به کمکشان نشتابید انسان نیستید و باید همه برای حمایت از این مردم به پا خیزند و از سکوت دست بردارند.

 وی ابراز امیدواری کرد: خداوند راه‌های پیروزی مردم مظلوم را رقم بزند و همه از پروردگار بخواهیم تا لکه ننگین اسرائیل از کره زمین محو شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33873
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.