حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
8
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد:

تأکید بر رفع موانع پیشروی تولید در کارخانه تراکتورسازی

  • کد خبر : 33936
  • 10 اردیبهشت 1403 - 7:25
تأکید بر رفع موانع پیشروی تولید در کارخانه تراکتورسازی
فرمانده سپاه بیت‌المقدس در بازدید از کارخانه تراکتورسازی در سنندج، دستورات لازم برای رفع موانع پیشروی تولید این کارخانه‌ها را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به مناسبت هفته کار و کارگر، با جمعی از کارگران و تولیدکنندگان کارخانه تراکتورسازی کردستان دیدار کرد و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات آنان قرار گرفت.

سردار گشتاسبی در این بازدید و در جمع مهندسین و مسئولین این کارخانه اظهار داشت: در اوایل انقلاب و در جنگ تحمیلی ما مشکلات زیادی داشتیم و همین جنگ ما را وادار کرد تا در حوزه نظامی به پیشرفت‌های زیادی نائل آیم.

وی در ادامه بیان داشت: مقابله با تمام سختی‌ها از ما و کشور ما قدرت برتر در منطقه را ساخت و این نشان از پیشرفت ما در همه حوزه‌ها است.

سردار گشتاسبی گفت: امروز ما بااراده خوب مردم و پشتیبانی جوانان، کشور را طوری هدایت و مدیریت کردیم که با وجود تمام مشکلات امروز توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صورت‌گرفته در استان کردستان افزود: امروز می‌توان از استان کردستان به‌عنوان یکی از استان‌های موفق در کشور نام برد چرا که در این استان جوانان و نخبگانی وجود دارد که با دوراندیشی و تحصیلات علمی خود آینده خوب این استان را رقم زدند.

وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم این ظرفیت‌ها روزبه‌روز در حوزه‌های مختلف در این استان دوچندان شود چرا که پیشرفت در این استان سبب رفع بیکاری و اشتعال‌زایی جوانان ما در این استان خواهد شد.

در این بازدید دستورات لازم برای رفع موانع پیشروی تولید این کارخانه‌ها را صادر و در پایان با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از زحمات کارگران نمونه بسیجی تجلیل کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33936
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.