حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
4
شهر ۷۰ هزارنفری فاقد درمانگاه تأمین اجتماعی؛

زمین فرضی برای احداث درمانگاهی فرضی!

  • کد خبر : 33938
  • 10 اردیبهشت 1403 - 8:01
زمین فرضی برای احداث درمانگاهی فرضی!
در ششمین روز از مهرماه سال گذشته و با حضور مسئولان استانی در شهرستان دهگلان، کلنگ ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی به زمین زده شد، اما باگذشت چند ماه از کلنگ‌زنی آن حتی آجر روی آجر هم گذاشته نشده است!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، در روز ششم مهرماه سال ۱۴۰۲، کلنگ ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دهگلان با حضور مسئولان استانی از جمله استاندار کردستان، معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم در مجلس و مسئولان شهرستانی به زمین زده شد.

شیرزاد قادرپور اقدم، مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان در حاشیه احداث پروژه بیان داشت: مساحت پروژه دو هزار و ۲۴۲ مترمربع و زیربنای آن نیز سه هزار و ۱۱ مترمربع است و اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفته شده است.

قادرپور اقدم با اشاره به اینکه این طرح در سه‌طبقه احداث خواهد شد، افزود: قرار است این پروژه طی ۲۲ ماه به بهره‌برداری برسد.

 

مقرر بر این بود که پروژه در ظرف ۲۲ ماه آماده و تحویل مردم شهرستان دهگلان شود، باوجوداینکه قریب به ۸ ماه از ۲۲ ماه وعده مسئولین می‌گذرد، اما در این مکان آجر روی آجر هم گذاشته نشده است.

جمال عباسی ساکن خیابان اوراز دهگلان عنوان کرد: ما نیز همچون سایر شهرهای کشور، حق بیمه پرداخت می‌کنیم، اما از خدمات بیمه تأمین اجتماعی محروم هستیم، چرا باید برای شهرستانی که حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد، همه چوب بی‌تدبیری‌های مسئولان را بخورند؟!

عباسی در ادامه افزود: از مسئولان انتظار داریم، پروژه‌ای که زخمی کرده‌اند را به سرانجام برسانند، قریب به یک سال از افتتاح پروژه گذشت و آجر روی آجر هم نیامد، تنها درخواست و مطالبه ما، پیگیری و به سرانجام رساندن پروژه است.

رحیم رضایی، دیگر ساکن خیابان اوراز یادآور شد: دهگلان از لحاظ زیرساخت‌های بهداشتی در پایین‌ترین سطح قرار گرفته است، اگر مسئولان در راه آبادانی و توسعه تلاش کنند، این شهرستان به میانگین کشوری خواهد رسید، با اتمام و ساخت این درمانگاه، خدمات‌دهی به جامعه هدف بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و عموم مردم به نحو مطلوب انجام خواهد شد.

با پیگیری مستمر خبرنگار کردتودی مستقر در دهگلان و در مصاحبه با رئیس اداره تأمین اجتماعی این شهرستان، وی در گفتگو با خبرنگار ما اذعان داشت: افتتاح این پروژه و اقدامات و اعتبارات اختصاص‌یافته به آن مستقیماً از منابع موجود در اداره کل تأمین اجتماعی استان کردستان تأمین شده و بنابه دستور مدیرکل در این زمینه حق هیچ اظهارنظری نداریم.

 نکته پایانی:

پروژه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی، باگذشت بیش از ۸ ماه از تاریخ کلنگ‌زنی آن، حالا گرد بی‌تدبیری و وعده‌های توخالی مسئولانی که بر وعده خود صادق و پایبند نیستند، بر رویش نشسته است، درمانگاهی که در واقع حق این مردم بوده و آن‌چنان که در پرداخت حق بیمه کوتاهی نمی‌کنند، انتظار هم دارند تا بیمه تأمین اجتماعی نیز خدماتی به آنها ارائه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33938
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.