حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:

پیروزی در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی نیازمند جهاد همه جانبه و هوشمندانه است

  • کد خبر : 4387
  • 12 دی 1401 - 12:07
پیروزی در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی نیازمند جهاد همه جانبه و هوشمندانه است
 منتشلو کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به هجمه های همه جانبه دشمن و ایجاد فتنه ها پیچیده در کشور گفت: روند روبه رشد نظام جمهوری اسلامی شرط کسب موفقیت و پیروزی در عرصه های مختلف انقلاب را عمل به جهاد همه جانبه و به صورت هوشمندانه دانست که در سالهای اخیر مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

جعفر منتشلو کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به هجمه های همه جانبه دشمن و ایجاد فتنه ها پیچیده در کشور به جهت جلوگیری از روند روبه رشد نظام جمهوری اسلامی شرط کسب موفقیت و پیروزی درعرصه های مختلف انقلاب را عمل به جهاد همه جانبه وبه صورت هوشمندانه دانست که در سالهای اخیر مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

 

وی در ادامه افزود: در حقیقت پس از چهل سال حرکت انقلاب اسلامی ما به تجربیاتی در زمینه‌های مختلفی رسیدیم و واقعیت‌هایی را در میدان‌های دفاعی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی و فناوری به جهانیان نشان دادیم.

 

منتشلو اضافه کرد: خیلی از انقلاب ها یا چهل سالگی خود را نمی بینند و یا وقتی به این مرحله می‌رسند، در اصول و راه‌های رسیدن به هدف تجدید نظر می‌کنند اما انقلاب اسلامی با مقاومت و ایستادگی در مسیر خود با صلابت در حرکت است.

 

در طول ۴۳ سال گذشته انقلاب اسلامی با جهادهای مختلف از جمله جهاد دفاعی، جهاد سازندگی، جهاد علمی، جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی موفقیت ها و دستاوردهای چشمگیری حاصل  کرده و امروز زمانِ جهاد تبیین است و لازمه تحقق جهاد تبیین روحیه و مدیریت جهادی است.

 

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: رسالت و خط فکری آحاد ملت ایران به عنوان سرباز کوچک انقلاب، جهاد است و در هر عرصه‌ای که کشور نیاز داشته باشد بسیجی گونه وارد عمل خواهد شد.

 

منتشلو افزود: هدف دشمنان این است که مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند،همانطور که  مقام معظم رهبری فرموده اند به هیچ عنوان در دفاع از نظام اسلامی تقیه نکنید، نظام اسلامی مایه افتخار و مباهات است، پس باید با جهاد همه جانبه و در تمامی عرصه ها دستاوردهای نظام را در جامعه مطرح کنیم و این راهکار مناسبی در جهت رفع تهدیدات دشمنان است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: مقابل جنگ ترکیبی دشمن که جنبه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیّتی، رسانه‌ای، دیپلماسی و غیره دارد، باید ظرفیت‌های جبهه‌ی انقلاب هم با هم افزایی در یک جهاد ترکیبی با اولویت تبیینی وارد میدان شود.

 

منتشلو عنوان داشت: نوجوانان و جوانان امروز واقعیت‌های تاریخی و قبل از انقلاب را به خوبی درک نکرده اند و به همین دلیل دشمنان انقلاب با ابزار رسانه و تبلیغات وسیع در فضای مجازی به دنبال تطهیر رژیم پهلوی در اذهان مردم به ویژه جوانان هستند و با سیاه نمایی گسترده حقایق را وارونه جلوه می‌دهند بنابراین وظیفه مسئولان است که علاوه بر تلاش برای خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و بهبود معیشت مردم، بیش از پیش دستاوردهای نظام را برای عموم جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4387
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.