حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

پروژه خانه ورزش های رزمی به نام فریار امینی پور در سقز کلنگ زنی شد

  • کد خبر : 28105
  • 17 بهمن 1402 - 8:55
پروژه خانه ورزش های رزمی به نام فریار امینی پور در سقز کلنگ زنی شد
پروژه خانه ورزشهای رزمی به نام مرحوم فریار امینی پور در پنجمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کردستان در شهر سقز کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی،به نقل از روابط عمومی استنداری کردستان، استاندار کردستان در سفر یک روزه خود به همراه هیاتی از مسئولان استانی و شهرستانی روز دوشنبه با خانواده مرحوم امینی پور قهرمان موی تای کشور که ۲۰ دی امسال در حادثه تصادف در کشور تایلند درگذشت، دیدار کرد.

اسماعیل زارعی کوشا ضمن تسلیت به خانواده این قهرمان ملی، اظهار کرد: وجود این جوان شایسته مایه افتخار برای همه ما بود و برای زنده نگه داشتن نام او هم سالن ورزشی را به نامش نامگذاری می کنیم.

امام جمعه شهر سقز هم در این دیدار با بیان اینکه تربیت فرزند صالح یکی از سفارشات دین مبین اسلام است، گفت: فریار امینی پور در نتیجه تربیت درست والدینش در زمینه ورزشی پیشرفت کرد و نام و نشان نیک او موجب شد مراسم تشیع جنازه او با حضور هزاران نفر برگزار شود.

مادر مرحوم فریار امینی پور ضمن قدردانی از همه مسئولان به ویژه استاندار کردستان گفت: تنها یک درخواست از مسئولان دارم آن هم این است که نام فرزندم به فراموشی سپرده نشود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز هم اظهار کرد : زمینی را برای احداث سالن ورزش های رزمی به نام مرحوم فریار امینی پور در نظر گرفته ایم و اعتبار احداث آن هم تامین شده است.

جعفر توان با اشاره به اینکه بیش از هشت هزار نفر در مراسم تشیع این قهرمان ملی حضور داشتند، اضافه کرد: با وجود این پروژه نام این قهرمان ملی ثبت و ماندگار می شود و در کمتر از یک سال دیگر هم این سالن تکمیل خواهد شد.

بعد از این دیدار، استاندار کردستان به همراه خانواده مرحوم امینی پور در محل اجرای پروژه خانه ورزش های رزمی شهر سقز حضور یافتند و کلنگ احداث این سالن را بر زمین زدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28105
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.