حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های ایثارگران و شهدا است

  • کد خبر : 17558
  • 03 مهر 1402 - 8:24
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های ایثارگران و شهدا است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران و شهدا است و ما میراث دار خون شهدا هستیم.

مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی با اشاره به اینکه وجب به وجب خاک کردستان آغشته به خون پاک شهداست، خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و به همین علت است که شهدا در خاطراتشان آورده‌اند نباید بی‌وضو در این سرزمین راه بروید.

وی گفت: دفاع مقدس و حضور تمام اقشار مختلف مردم در آن موجب عظمت کشور شد و این عظمت نباید به ویژه برای نسل جدید به فراموشی سپرده شود.

وی در ادامە بر ضرورت تبیین مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: باید متناسب با فضای فکری نسل جوان دفاع مقدس را برای آنان تبیین کرد.

رمضانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری وظیفه جهاد تبیین را بر عهده ما گذاشته اند، تاکید کرد: باید به نسل‌های بعدی بگوییم که این دفاع برای ما بسیار مقدس بود و صرفاً جنگ بین ایران و عراق نبود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: در طول ۴۵ سال گذشته هر جا که با تاسی به تجربیات دوران دفاع مقدس حرکت کرده ایم، تا به امروز با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری موفق و سربلند بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس، گنجینه عظیمی است که تمام دستاوردها و اقتدار منطقه ای و بین المللی ایران قوی را مدیون آن هستیم و دنیای قدرت ها را نیازمند تولیدات دفاعی فرزندان مؤمن و انقلابی ایران عزیز کرده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17558
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.