حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

مسافران نوروزی شادی را به کودکان روستای ننه مریوان هدیه کردند+تصاویر

  • کد خبر : 31271
  • 10 فروردین 1403 - 8:56
مسافران نوروزی شادی را به کودکان روستای ننه مریوان هدیه کردند+تصاویر
مسافران نوروزی مدرسه ننه شهرستان مریوان با اهدای هدایا به دانش‌آموزان این روستا دل آنان را شاد کردند و لبخند را بر لبان آنان نشاندند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، شهرستان مریوان علاوه بر نقاط مسافرپذیر طبیعی، تاریخی و تجاری فراوان روستاهای گردشگرپذیر بسیاری را در اطراف خود دارد.

یکی از این مناطق که به دلیل پوشش جنگلی، طبیعت بکر، اماکن تاریخی و زیارتی، عرضه عسل درمانی، چشمه‌های آب معدنی و برگزاری مراسم بزرگ آغاز سال نو سالانه پذیرای هزاران مسافر داخلی و خارجی است روستاهای گردشگری چور و ننه است.

این طبیعت بکر و زیبا در دل خود عارفان، عالمان و شاعران بسیاری را پرورش داده است.

قلعه تاریخی روستای ننه که به ثبت ملی رسیده است و کوه قله برد با ارتفاعی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر منظره‌ای کم نظیر را رقم زده است که چشم هر زیباپسندی را به وجد می‌آورد زیبایی‌های چشم‌نواز منطقه گردشگری زیارتی ننه و چور تنها گوشه‌ای از طبیعت بکر این شهرستان است لذت سفر به این منطقه توریستی را از دست ندهید.

امسال مسافران نوروزی مدرسه روستای ننه شهرستان مریوان در اقدامی خداپسندانه و بشردوستانه با دادن هدیه دل تمامی دانش‌آموزان این روستا را شاد کردند.

شایان ذکر است که این هدایا شامل بسته کامل لوازم‌التحریر(مداد، دفتر، خودکار و…) است و ارزش ریالی هر بسته آن حدود ۵ میلیون ریال می‌باشد.

کاک جلال مسافر و خیری است که هرساله تهران را به مقصد روستای گردشگری ننه ترک می‌کند.

این شهروند تهرانی در پیامی از صمیمیت و مهمان‌نوازی اهالی روستای ننه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: از تک‌تک اهالی این روستا که هر ساله و این چند روز زحمت ما را تقبل کردند علی‌الخصوص از بزرگان این روستا قدردانی می‌نمایم و ضمن طلب حلالیت، برای همگی توفیقات روزافزون و سال خوبی را همراه با عزت و سلامتی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31271
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.