حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

فرماندار دیواندره مشارکت مردم این شهرستان را رضایت‌بخش اعلام کرد

  • کد خبر : 29741
  • 11 اسفند 1402 - 20:37
فرماندار دیواندره مشارکت مردم این شهرستان را رضایت‌بخش اعلام کرد
فرماندار دیواندره گفت: وضعیت مشارکت مردم این شهرستان بویژه در بخش‌ها رضایت بخش است، ضمن اینکه از مردم انتظار می رود در ساعات باقیمانده تا پایان رای گیری حضور پرشورتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سید جواد حسینی جمعه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: روند برگزاری انتخابات و مشارکت مردم این شهرستان بویژه در بخش کرفتو و مرکزی تاکنون مطلوب بوده است، اما شواهد نشان می دهد در این ساعات پایانی حضور مردم در شعب اخذ رای بیشتر شود.

وی افزود: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر درقالب عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در ۹۲ شعبه اخذ رای این شهرستان شامل۲۱ ثابت شهری، چهارثابت روستایی، ۶۶ سیار روستایی و یک سیار شهری کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

فرمانداردیواندره یادآور شد: از مردم فهیم و آگاه شهرستان که تاکنون موفق به حضور در شعب اخذ رای نشده‌اند، درخواست دارم به نزدیک ترین شعب محل سکونت خود مراجعه کرده و سهم خود در سرنوشت استان و کشورشان را ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۲ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته اند و ۱۳۲ نامزد باقی مانده اند.

کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29741
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.