حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
به مناسبت هفته دولت؛

فاز دوم لاستیک بارز به زودی افتتاح خواهد شد

  • کد خبر : 15715
  • 02 شهریور 1402 - 8:31
فاز دوم لاستیک بارز به زودی افتتاح خواهد شد
مدیرعامل شرکت لاستیک بارز گفت: با اجرای فاز دوم شرکت لاستیک بارز، ۲۸۰ نفر به عنوان نیروی انسانی به صورت مستقیم استخدام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، واحد بزرگ صنعتی لاستیک بارز کردستان در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار و با سرمایه گذاری ۶ هزار و ۲۷۳ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی دهگلان با دارا بودن هفت سالن تولید در سال ۱۳۹۲ افتتاح و به بهره برداری رسید.

کاوه مفاخری، مدیرعامل شرکت لاستیک بارز اظهار داشت: بارز با استقرار یک شبکه توزیع گسترده همراه با افزایش ظرفیت تولیدی خود به ۳۸.۶ هزار تن در سال توانست محصولات تولیدی خود را در بازار مصرف عرضه و جایگاه مناسبی برای این برند به وجود آورد.

مدیر عامل لاستیک بارز به برنامه های توسعه ای لاستیک بارز کردستان اشاره و بیان داشت: در آینده ی نزدیک کلنگ ساخت فازهای توسعه در این کارخانه با حضور مسئولین شهرستانی و استانی به زمین زده خواهد شد.

مفاخری در ادامه افزود: با راه اندازی و اجرای فاز دوم لاستیک بارز تولید لاستیک از مقدار ۳۸.۶ هزار تن به ۶۰ هزار تن در سال افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: با اجرای فاز دوم شرکت لاستیک بارز، ۲۸۰ نفر به عنوان نیروی انسانی بصورت مستقیم استخدام و بکارگیری خواهند شد، که براساس فراخوان عمومی ،آزمون و مصاحبه افراد جدید امکانپذیر خواهد بود.

مدیرعامل لاستیک بارز خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد نیرویی که در این کارخانه مشغول به کارند، بومی و از افراد منطقه (استان کردستان) بشمار می روند. مفاخری در ادامه گفت: تمام استخدام های بارز کردستان ضابطه‌مند و بر اساس فراخوان عمومی، آزمون و مصاحبه است و آزمون قبلی این کارخانه در زمستان ۱۴۰۰ برگزار و هر نوع فراخوان نیرو بر اساس نمره و رتبه افراد در این آزمون است .

وی در ادامه اضافه کرد: متأسفانه در طی سالهای گذشته شرکت در زمینه روابط عمومی و تعامل با رسانه ها ضعیف عمل کرده و پتانسیل ها و امکاناتی که در این شرکت وجود دارد بخوبی به مردم معرفی نشده و این موضوع حاکی از ضعف در عملکرد روابط عمومی است، لذا سعی بر آن بوده که در زمینه تعامل با رسانه در جهت معرفی شرکت و نشان دادن قابلیت های آن در منطقه بیشتر کار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15715
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.