حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

عفاف و حجاب مطالبه جدی و عمومی جامعه است/ اخلاص در کار و عمل نتیجه‌بخش خواهد بود

  • کد خبر : 13156
  • 12 تیر 1402 - 12:31
عفاف و حجاب مطالبه جدی و عمومی جامعه است/ اخلاص در کار و عمل نتیجه‌بخش خواهد بود
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اگر بخواهیم جامعه را به سوی سعادت هدایت کنیم باید تک تک افراد جامعه اخلاص در عمل داشته باشند و در راستای سعادت اجتماعی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار امان الله گشتاسبی در جلسه برنامه های عفاف و حجاب که در سالن فرماندهی سپاه کردستان برگزار شد اظهار داشت: بحث عفاف و حجاب گستره عظیمی است که امروز کشور ما را در بر گرفته است و باید در این حوزه تلاش کرد.

وی گفت: به محض پیروزی انقلاب اسلامی همه معاندین در مقابل این انقلاب ایستادند تا به هر شکلی که شده به این انقلاب صدمه وارد کنند و این امر بر هیچکس پوشیده نیست که دشمنانی داریم پس باید در مقابل دشمن تصمیمات منطقی و عقلانی را به کار بگیریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ارزش های این انقلاب تا به امروز توسط امامین انقلاب و مردم در کنار تمام مشکلات و گرفتاری ها حفظ شده است و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که حافظ خون شهدا در این انقلاب باشیم.

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: اعتقاد ما براین است که باید نیروهای بسیجی و انقلابی ما با روحیه ی بالا کف میدان بیایند تا بتوانیم از دستاورد های این انقلاب به خوبی حفاظت کنیم.

وی با اشاره به اثر بخشی سپاه در همه دستگاه ها افزود: باور ما براین است که فرماندهان ما نقش بی بدیلی را میتوانند در آبادانی این سرزمین ایفا کنند چرا که عملکرد ضعیف تعدادی از مسئولین نادیده گرفتن خون شهدا بود که به دشمن فرصت حضور داد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما در حوزه امنیت مسئول امنیت مردم و کشور هستیم و این رسالت اصلی ما است و ماهمگی باید برای آبادانی این خاک وقت بگذاریم.

وی گفت: دشمن سال ها است که در حوزه نظامی، اقتصادی، فرهنگی و به فراخور زمان دشمنی خود را بر ما تحمیل کرده است و امروز در حوزه جنگ نرم وارد عمل شده و ما باید با تحلیل مناسب با سناریو دشمن وارد عمل شویم تا اقتدار همیشگی مردم و این انقلاب را به جهان ثابت کنیم.

برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در ادامه تصریح کرد: زن از یک جایگاه والایی برخودار است که حراست از این جایگاه نیازمند ماندن در صدف حجاب است که در این صورت ارزش او حفظ خواهد شد.

سرکانی از عفاف و حجاب به‌عنوان نمادی فرهنگی، دینی، ملی و انقلابی نام برد و گفت: دشمن به خوبی متوجه قدرت این نماد شده است به همین علت برای ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف وارد میدان شده و درحال پیشبرد اهداف خود است.

وی از هدف قرار گرفتن زن مسلمان در جنگ شناختی دشمن یاد کرد و گفت: باید تمدن نوین اسلامی را با روحیه ی مطالبه گری در نظر داشته باشیم.

وی افزود: به مناسبت هفته ی عفاف و حجاب و سالگرد ۲۱ تیر ماه مسجد گوهرشاد برنامه های پیشنهادی را در راستای برنامه های زیست عفیفانه و زن ایرانی در نظر گرفته ایم که امیدواریم آنها را مد نظر قرار دهیم.

وی گفت: تبلیغات فضای شهری، برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده به منظور آگاه سازی و ایجاد حس نشاط و همدلی بین عموم مردم، صدور بیانیه مطالبه گری، برگزاری همایش طلایه داران عفاف و حجاب دیدار دختران نوجوان و جوان دهه هشتادی با مادران شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم، برپایی غرفه ی یک حس خوب، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری صعود زنان و دختران بسیجی به یکی از قله های مرتفع، برگزاری رویداد هنری با حضور هنرمندان، برگزاری پاتوق گفتگو محور برای رفع شبهات، برگزاری مشاعره و عصر شعر و برگزاری اردوهای زیارتی به گلزار شهدا و … از جمله برنامه های پیشنهادی برای هفته ی عفاف و حجاب در استان کردستان است.

سرکانی با اشاره به اینکه بسیج جامعه زنان در مقابل جنگ شناختی و فرهنگی دشمن، فعالیت‌های فرهنگی را به صورت جدی‌دنبال می‌کند، عنوان کرد: این مجموعه در توانمندسازی سفیران مهر نیز اقدامات مناسبی را دنبال کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان خاطر نشان کرد: حجاب یکی از مهمترین مولفه های فرهنگی کشور ماست که ریشه در اعتقادات و باورهای مردم ما دارد و توجه به این امر مهم از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و فراگیر نمودن آن نیاز به اقدام جمعی و همگانی از سوی متولیان فرهنگی استان دارد.

در پایان اعضای حاضر در جلسه به ارائه ی آماری از وضعیت حجاب و عفاف و همچنین آسیب های اجتماعی در حال حاضر استان کردستان پرداختند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13156
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.