حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
نماینده مردم بیجار در مجلس:

سپاه منسجم‌تر از گذشته از امنیت و ثبات منطقه حراست می‌کند

  • کد خبر : 5792
  • 11 بهمن 1401 - 9:29
سپاه منسجم‌تر از گذشته از امنیت و ثبات منطقه حراست می‌کند
نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا اعلام می‌داریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منسجم تر از گذشته از امنیت و آرامش مردم و ثبات منطقه حراست و صیانت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بیان جمله مقام معظم رهبری در خصوص پاسداران مبنی بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند، غریبانه زندگی می‌کنند و مظلومانه شهید می‌شوند، اظهار داشت: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را می‌توان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب نامید که علاوه بر حفظ امنیت و تمامیت میهن عزیزمان نقش بسزایی در عرصه‌های ملی، مذهبی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشته و دارد و مصداق این جمله معروف امام خمینی (ره) می‌باشد که می‌فرماید اگر سپاه نبود کشور نیز نبود.

وی ادامه داد: سپاه مظهر عزت و قدرت کشور و مظهر مبارزه با تروریست در منطقه است، بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه در فهرست ریا کارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست های خصمانه آمریکا علیه انقلاب و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپا به آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وی اظهار داشت: ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا اعلام می‌داریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منسجم تر از گذشته از امنیت و آرامش مردم و ثبات منطقه حراست و صیانت می‌کند. در صورت تصویب این اقدام مزورانه در پارلمان اروپا باید مجلس شورای اسلامی نیز مقابله به مثل کند و دولت‌های اروپایی را حامی تروریست و ارتش‌های آنها را در گروه‌های تروریستی قرار دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: اقدام بی‌شرمانه سوزاندن قرآن کریم که معجزه ابدی خاتم پیامبران و مقدس ترین منشور دینی امت بزرگ اسلامی است بیانگر لجاجت، کج فهمی و در راستای تامین نظر و منافع استکبار جهانی، صهیونیست و در جهت انحراف افکار عمومی از توجه به جنایات صورت گرفته در کشورهای مسلمان بوده را محکوم می‌کنم و قطعا این اقدام موهن که موجب آزار وجدان افراد، مومن و آزادی خواه در جهان گشته خود به عاملی برای تحکیم همبستگی و وحدت کلمه تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5792
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.