حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
سردار پاکپور:

سپاه در مناطق مرزی و کمتر برخوردار در حال خدمت‌رسانی و آبرسانی است/ محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری، تولید امنیت می‌کند

  • کد خبر : 10830
  • 27 اردیبهشت 1402 - 11:19
سپاه در مناطق مرزی و کمتر برخوردار در حال خدمت‌رسانی و آبرسانی است/ محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری، تولید امنیت می‌کند
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ یکی از موضوع‌های مهم برای امنیت یک منطقه و کشور کمک به مردم است که خود این می‌تواند امنیت ایجاد کند و هر کجا نیاز باشد نیروی زمینی آماده کمک‌رسانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی روستاهای استان کردستان که در روستای مالوجه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از دست‌اندرکاران این پروژه‌ها چه در بخش سپاه و اظهار داشت: در برنامه های سپاه از زمانی که وارد مناطق عملیاتی می شدیه ایم همچنان از اوایل انقلاب حضور مستمر داشته و خدمات رسانی به مردم را در کنار تامین امنیت وظیفه خود دانسته است.

وی گفت: از هیچ کمکی برای کمک به مردم دریغ نداریم و شاید در وهله نخست وظیفه دفاع و تأمین امنیت را برعهده داشته باشیم و در عین حال باید توجه داشت که انجام خدمات مردم‌یاری و محرومیت زدایی ایجاد امنیت می‌کند.

وی اشاره کرد: وقتی شهید شوشتری برای امنیت پایدار به عنوان فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق منصوب شد یکی از برنامه‌های اساسی خود را مردم‌داری و محرومیت زدایی تعیین کرد درحالی که این اقدام‌ها تا آن زمان مرسوم نبود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذاری امنیت به مردم را به عنوان یک راهبرد مهم سپاه اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از موضوع‌های مهم برای امنیت یک منطقه و کشور کمک به مردم است که خود این می‌تواند امنیت ایجاد کند و هر کجا نیاز باشد نیروی زمینی آماده کمک‌رسانی است.

وی افزود: امروز هم که ما در خدمت شما هستیم با ورود دولت سیزدهم برای رفع مشکل کم آبی نیروی زمینی سپاه نیز با تمام امکانات وارد عمل شد و حالا ۱۱ ماه که از شروع این پروژه ها گذشته است قریب به ۳۵ درصد پروژه انجام شده است.

سردار پاکپور یادآور شد: امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم که واقعا تمام تلاش ما این است که بتوانیم کوچکترین مشکل مردم را حل کنیم و به عنوان پاسدار انقلاب خود را در این زمینه موظف می دانیم و یکی از کارهای اساسی ما مردم یاری است و همین کار مردم یاری امنیت پایدار را رقم خواهد زد.

به گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ محرومیت زدایی در عمق بخشی امنیت بسیار تاثیرگذار است و ضریب امنیتی بالاتر می رود و کار ما هم کمتر می شود و این پروژه بسیار مهمی است که دیگر پروژه ها هم در دست اجرا است و در آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10830
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.