حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

ساعت کار ادارات استان کردستان به روال عادی بازگشت

  • کد خبر : 6761
  • 30 بهمن 1401 - 8:07
ساعت کار ادارات استان کردستان به روال عادی بازگشت
روابط‌ عمومی استانداری کردستان در اطلاعیه‌ای از بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی و مدارس به روال عادی از اول اسفندماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، عبدالله رشیدی‌پور از بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کردستان به روال عادی از اول اسفندماه خبر داد.

وی افزود: از روز دوشنبه یکم اسفندماه امسال با بازگشت ساعت کاری به روال عادی، فعالیت تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شهرداری‌ها از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و پنج‌شنبه‌ها از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه برودت هوا در استان کاسته شده، از حذف محدودیت کاهش زمان فعالیت ادارات حسب مصوبه جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان خبر داد و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها به روال شرایط عادی، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

ساعت کاری مدارس استان کردستان به روال قبل برگشت

هاشم ناظمی‌جلال مدیر کل آموزش  پرورش استان کردستان از بازگشت ساعت کاری مدارس کردستان به روال عادی خبر داد و اظهار داشت: از روز دوشنبه یکم اسفندماه سال‌جاری با برگشت ساعت کاری ادارات به روال عادی، فعالیت تمامی مدارس نیز به روال قبل و از روز شنبه تا چهارشنبه در هفته خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مطابق برنامه وزارت آموزش و پرورش، مدارس استان در روزهای پنجشنبه هر هفته تعطیل هستند، افزود: در سایر روزهای هفته ساعت حضور و خروج دانش‌آموزان کردستانی در مدارس بر اساس زمان‌بندی قبلی ابلاغ‌شده به والدین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: با توجه به پایان یافتن زمان اعلامی در اطلاعیه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استانداری به‌منظور مدیریت و کاهش سوخت، از یکم اسفندماه شاهد تغییرات و حذف یک‌ساعت تاخیر در روند فعالیت مدارس استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: این تصمیم برای هفته‌های آتی و تا پایان سال‌تحصیلی جاری بوده و در صورت ورود به شرایط اضطراری و ضرورت اعمال محدودیت‌ها، هر گونه تصمیم‌گیری از طریق رسانه‌های معتبر استانی اطلاع‌رسانی می‌شود.

ناظمی‌جلال تصریح کرد: اولویت آموزش‌وپرورش فعالیت مدارس و آموزش دانش‌آموزان در استان به صورت حضوری بوده و انتظار می‌رود والدین نیز در این راستا ما را همراهی کنند.

گفتنی است؛ از ۲۴دی‌ماه امسال فعالیت ادارات و بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه تعطیل و در سایر روزها از ساعت ۹ صبح تا پایان وقت اداری بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=6761
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.