حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
امام جمعه سنندج:

دهه فجر هویت انقلاب اسلامی و ملت ایران است

  • کد خبر : 27845
  • 14 بهمن 1402 - 9:59
دهه فجر هویت انقلاب اسلامی و ملت ایران است
امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه دهه فجر هویت انقلاب اسلامی و ملت ایران است گفت: امروز انقلاب اسلامی به  پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دست یافته است. 
ماموستا فایق رستمی امام جمعه شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت:  برای یه پیروزی رسیدن این انقلاب مردم در تک تک صحنه حضور یافتند و حماسه آفریدند و امروز این انقلاب نتیجه و دستاورد خون پاک شهیدانی است که برای به ثمر رساندن آن از جان شیرین خود گذشتند.
 ماموستا رستمی با بیان اینکه دشمنان در این چهل و پنج سال همواره سعی  داشت تا انقلاب اسلامی را در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف مورد آزاد و اذیت خود  قرار دهند، افزود: این انقلاب با وجود تمام سختی ها و مشکلات ایستاد تا امروز نام و آوازه آن به عنوان یگ الگو برای دفاع از حق و حقیقت و آزادی در جهان طنین انداز شود.
امام جمعه شهرستان سنندج گفت: امنیت امروز در کشور یکی از نعمت‌های بزرگی است که برای رسیدن به اینجا مسیر سختی را با تقدیم خون شهدا طی کرده است و جوانان امروز باید حافظ آن باشند.
ماموستا رستمی گفت: انقلاب اسلامی امروز با دستاوردهای خود که به تمام دنیا صادر شده است به  خاری در چشم دشمنان تبدیل شده و همین امر باعث شده تا برای ضربه زدن به این انقلاب ر کاری بکنند که خوشبختانه هر بار با بصیرت مردم و حضور آنان تمام نقشه‌ها نقشه بر آب خواهد شد.
رستمی گفت: طلیعه‌ی دهه‌ی فجر انقلاب یادآور روزهای سختی بود که مردم به واسطه‌ی جاری شدن ظلم و ستم و اختلاف زیاد طبقاتی صبر آن‌ها لبریز شد و به تاسی از رهبر فقید انقلاب به پاخاستند.
وی با اشاره به اینکه  امروز ملت ایران سرافراز در راه آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند افزود: امروز انقلاب اسلامی به  پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دست یافته است و باید برای جوانان این امر تبیین شود تا نسبت به دشمنی‌های دشمنان آگاه باشند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27845
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.