حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
یادداشت:

دست پلید دشمن باز هم از آستین جنایتکاران بیرون زد

  • کد خبر : 15298
  • 23 مرداد 1402 - 10:48
دست پلید دشمن باز هم از آستین جنایتکاران بیرون زد
 بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی باعث به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان مظلوم و داغدار کردن جامعه ایرانی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی،جنایت تلخ، اندوهبار و ددمنشانه عمال تکفیری و استکبار جهانی در شاهچراغ و به شهادت رساندن و مجروح کردن تعدادی از هموطنان و مدافعان امنیت، چهره کریه استکبار و عمال داخلی آنان را بر ملت شریف ایران نمایان ساخت.

این جنایت هولناک که بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید نشان از عزت و سربلندی انقلاب و مردمانی دارد که ادامه دهنده راه خون شهدایی هستند که با جان خود درخت استقلال و آزادی این انقلاب را آبیاری کردند.

دشمن امروز پیشرفت، اتحاد، استقلال و سربلندی این انقلاب را همانند خاری در چشم خود در منطقه می‌بیند و در صدد آن هستند که با حربه‌های دشمنانه خود امنیت و آرامش مردم را نشانه بگیرد اما به گواه تاریخ این انقلاب،بدخواهان این نظام مقدس که تاب تحمل عزت طلبی ایرانیان و اقتدار ایران اسلامی را ندارند، همواره در اندیشه ایجاد انشقاق بین صفوف متحد ملت و خدشه در استقلال میهن، دست به خشونت‌هایی می‌زند که به ترور و به شهادت رساندن کودکان،زنان و مردان بی گناه فراوانی انجامیده است.

دشمنان این انقلاب از همان سال‌های اولیه پیروزی و با هدایت عوامل استکبار جهانی در داخل و با تبلیغات جریان رسانه ای در صدد و تلاش هستند تا امنیت این کشور را بهم بریزند اما به خوبی مبرهن است که جنایت تروریستی دیروز شیراز بیانگر درماندگی عاملان اصلی آن‌است که همواره در تلاش هستند تا وحدت در عین کثرت ایران از هر مذهب، دین و قومیت را نشانه بگیرند و رنگین کمان زیبای ایران را ازهم جدا کنند.

دشمن این روزها باز هم از افتخاری دیگر برای ایرانیان سرخورده شده چرا که بار شکست در مذاکرات و آزادسازی پول های بلوکه شده ایران را برنتافت و با این اقدام ددمنشانه خود در آستانه اربعین حسینی در صدد آن برآمد تا با ایجاد ناامنی صد راه راهیان حسینی باشد.

دشمن باید بداند ریختن خون مردم بی گناه چهره خبیصانه و پلید آنان را نسبت به خون شهیدان و این انقلاب، را واضح تر از قبل نشان می‌دهد و بار دیگر درخت انقلاب اسلامی و نظام مقدس را سیراب و عزم و اراده ملت را در مبارزه و رویارویی با نامردان تاریخ قوی‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15298
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.