حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

حوادثی که اتفاق افتاد زیبنده مردم انقلابی کردستان نیست/ مردم از حضور در تجمعات غیر قانونی پرهیز کنند

  • کد خبر : 1070
  • 29 شهریور 1401 - 11:05
حوادثی که اتفاق افتاد زیبنده مردم انقلابی کردستان نیست/ مردم از حضور در تجمعات غیر قانونی پرهیز کنند
 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حوادثی که اتفاق افتاد زیبنده مردم انقلابی کردستان نیست و امیدواریم مردم استان با صبر و برداری خویش توطئه دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار سید صادق حسینی اظهار کرد: حادثه ای که اتفاق افتاد مورد تأیید هیچ کس نیست و عمدی در کار نبوده و همه ابراز تأسف کرده اند.

وی افزود: رئیس جمهور در حاشیه اجلاس شانگهای به وزیر کشور ماموریت داد و وزیر کشور نیز به معاون خویش این مأموریت ویژه را داده است و در طول این مدت نیز خانواده متوفی با احترام و حرمت مواجه بوده و حتی رئیس جمهور با پدر متوفی ۱۷ دقیقه تلفنی صحبت کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: در استان نیز بنده به همراه استاندار و چند نفر دیگر از مسئولان استانی در مراسم ختم مرحومه شرکت کردیم و از خانواده وی دلجویی کردیم.

سردار حسینی افزود: دشمنان نظام از این حادثه سو استفاده کرده و به سوی اعتقادات دینی مردم حمله ور شدند و تلاش کردند که با موج سواری از این واقعه در کشور ما آشوب ایجاد کنند که خوشبختانه موفق نشدند.

وی اظهار داشت: شاهد یک سری تجمعات غیر قانونی در سطح چند شهر استان بودیم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: درخواست می کنم از مردم کردستان که با صبر و حوصله به این موضوع فکر کنند و از تجمع غیر قانونی پرهیز کنند چرا که در سایه امنیت و آرامش جامعه شاهد تسهیل کسب و کار و معیشت عمومی هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: از خانواده ها خواستاریم که مواظبت بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند و آن ها را نصیحت کنند.

سردار حسینی افزود: حوادثی که اتفاق افتاد زیبنده مردم انقلابی کردستان نیست چرا که در اربعین شاهد حماسه سازی مردم کردستان بودیم و هزاران ایرانی با درنظر گرفتن امنیت پایدار و مردمی کردستان به این استان سفر کرده و راهی عتبات عالیات شدند و ضد انقلاب از این مبحث کاملآ عصبانی بود.

وی اظهار داشت: اگر ضد انقلاب طرفدار زنان هستند چرا در این مورد پای کار نیامدند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امیدواریم با صبر و بردباری مردم این توطئه دشمنان نیز خنثی شود و مردم در آرامش کامل برای آغاز سال تحصیلی مدارس فرزندانشان و کسب روزی حلال برنامه ریزی می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1070
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.