حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی در عرصه بین‌المللی را ارتقا می‌دهد

  • کد خبر : 27286
  • 03 بهمن 1402 - 19:09
حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی در عرصه بین‌المللی را ارتقا می‌دهد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی مسئولین در عرصه بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد و موفقیت نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و از طرفی هم وحدت و اتحاد رویه را در کشور حاکم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، نشست تخصصی جهاد تبیین و انتخاب اصلح عصر امروز با حضور جمعی از اساتید در دانشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه اظهار داشت: حضور اساتید در بین دانشجویان در دانشگاه‌ها قطعا مثمر ثمر خواهد بود.

وی افزود: هر قضاوت و اندیشه‌ای که منطقی باشد ما می‌پذیریم و همه در مقابل قضاوت دیگران در مورد این انقلاب مسئول هستیم.

وی گفت: آیا می‌شود شخصی در راس یک نظام یک حکومت رشد کند ولی دنبال زیرساخت نباشد و قطعا باید در همه حکومت ها این ساختار شکل بگیرد که زیر ساخت و ساختار انقلاب اسلامی ما ساختاری اسلامی و پیرو آن است.

وی گفت: از آغازین روز انقلاب اسلامی تا ظهور و دادن این پرچم به دست صاحب اصلی در تلاش بوده تا در راس این نظام یک رهبری باشد که هدایت این انقلاب را در دست داشته باشد.

سردار گشتاسبی افزود: ملت ما در پرتو لطف خدا و سایه رهبری با تقدیم شهدا این حکومت را ثبات ببخشند.

وی گفت: مردم و همراهی آنان در این انقلاب بود که امروز توانستیم در این جایگاه باستیم

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان ما همیشه در حال تلاش است تا مردم را گمراه و وحدت و انسجام انها را از بین ببرند.

وی افزود: اگر به جریاناتی که در سال گذشته بر ایران گذشت به خوبی نگاه کنید نشان داد که دشمن ۷۰ درصد ولایت فقیه ما را هدف قرار دادند اما حضور رهبری و در کنار آن وجدان بیدار مردم دست دشمن را کوتاه و آینده این انقلاب را روشن‌تر از هر وقتی به دشمن نشان داد.

سردار گشتاسبی بیان داشت: ما در دشمنی استکبار جهانی نسبت به خود هیچ شک نداریم و اگر ما میخواهیم این امر را به اثبات برسانیم باید به نگاه انحرافی و شیطانی دشمن آگاه باشیم.

وی گفت: ملتی که اینگونه نسبت به دشمن آگاه است باید با حضور خود در انتخابات و انتخاب نماینده‌ای در طراز این انقلاب دست دشمن را از این انقلاب کوتاه کند.

حجت‌الاسلام طه توکلی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس نیز در ادامه با تبریک ولادت امام علی (ع) اظهار داشت: جامعه انسانی ما تدریجا ظرفیت و بستری برای تحقق عندالله شده است و مجالی بوجود آمده تا مردم دنیا مشت عزت از آستین بیرون آورند.

وی گفت: امروز همه ما در حال نبرد و مبارزه هستیم، چرا که جنگ، جنگ عقیده است و دشمن هر آنچه بخواهد در این جنگ ترکیبی و نابرابر علیه ما روا می‌دارند.

وی افزود: انتخابات تجلی مردم سالاری و ظرفیت و بستری برای موفقیت و ساختار سازمانی است که انتخابات در آن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام توکلی خاطر نشان کرد: دشمن سیاست‌های اعلامی خود را اگر حضور مردم در انتخابات حداکثری باشند اعمال می‌کنند و مجبور می‌شوند تغییر تاکتیک دهند اما مردم ما همیشه هر جا نظام خواسته است در میدان بوده‌اند و دانشجویان و اساتید و دانشگاهیان ما همیشه در صف اول حضور دارند.

وی یادآور شد: برای تجلی ماموریت انبیا در بستر انتخابات هم حق است و هم تکلیف چرا که ابرقدرت و طاغوت را به ذلت کشاندیم.

وی تاکید کرد: حضور در انتخابات بر ما تکلیف است چرا که به عنوان یک مسئله شرعی وظیفه داریم که ترغیب و تشویق کنیم تا قدرت بازدارندگی شود و قدرت را برای منافع ملی خود صورت‌بندی کنیم.

وی ادامه داد: نبرد و مجاهدت و مبارزه را برای نسل پرسشگر اقناع کنیم تا شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27286
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.