حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دهگلان:

حاج قاسم، الگویی منحصر به فرد برای نسل جوان است

  • کد خبر : 26186
  • 13 دی 1402 - 9:47
حاج قاسم، الگویی منحصر به فرد برای نسل جوان  است
فرمانده ناحیه سپاه دهگلان گفت: مکتب شهید سلیمانی یک الگوی فکری است که می‌تواند در عرصه حکمرانی کارآمدی ایجاد و آن را تثبیت کند، همچنین شهید سلیمانی در حکمرانی دینی و انقلابی یک حکم و یک معیار است، شهید سلیمانی الگویی بی‌نظیر و منحصر به فرد برای نسل آینده و جوانان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، علی رضویان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دهگلان بیان داشت: سردار سلیمانی سربازی در شان انقلاب اسلامی بود، تأثیر گذاری او در فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سطح منطقه و افزایش ضریب امنیت ملی قابل توجه و دارای ارزش است.

فرمانده ناحیه سپاه دهگلان، در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی یک الگوی فکری است که می‌تواند در عرصه حکمرانی کارآمدی ایجاد و آن را تثبیت کند، همچنین شهید سلیمانی در حکمرانی دینی و انقلابی یک حکم و یک معیار است، شهید سلیمانی الگویی بی‌نظیر و منحصر به فرد برای نسل آینده و جوانان خواهد بود.

عضو ستاد بحران شهرستان دهگلان با اشاره به اهمیت تربیت نسل جوان انقلابی افزود: دشمن امروزه در بستر فضای مجازی به دنبال کاشت بذر یأس و ناامیدی و دور کردن نسل جوان از اهداف انقلابی است، این در حالی است که ما باید از مکتب سردار سلیمانی به جهت الگوی رفتاری در تربیت فرزندان و نسل جوان کشور کمک بگیریم.

وی در ادامه افزود: در وصیت نامه شهدا اصل تبعیت از ولایت همواره مورد تأکید قرار گرفته است و دشمن امروز با فرافکنی به دنبال تخریب آموزه‌های اسلامی و دینی و هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه است.

عضو شورای اداری دهگلان در ادامه مطلب گفت: امروز جوانِ در تراز انقلاب اسلامی کسی است که ضمن پیروی کردن از آموزه‌های دینی در حوزه احترام به خانواده و تبعیت از ولایت فقیه در صف نخست باشد، بی‌تردید شباهت زیادی به شهیدان باکری، همت و شهید کاظم خواهد داشت.

رضویان فرمانده ناحیه سپاه دهگلان اذعان داشت: امروز دشمنان و فریب خوردگان داخلی به دنبال ترویج اباحه‌گری و برهنگی در فضای مجازی هستند تا بدین ترتیب جوانان ما را از اصالت و هویت شان دور کنند و لذا در چنین پیامدهایی دستگاه‌های فرهنگی کشور باید آثار و عواقب شوم این اقدامات را برای نسل جوان تبیین و روشن کنند.

وی در ادامه گفت: دفاع مقدس به ما این فرصت را داد تا برای مقابله با تهدیدات دشمنان، خود را قوی و توانمندی‌های دفاعی را ارتقا دهیم و همین امر سبب شده تا دشمن دیگر اجازه حمله نظامی علیه ایران اسلامی را ندهد.

عضو شورای تأمین شهرستان دهگلان، بیان کرد: جریان مقاومت محو شدنی نیست به این دلیل که مقاومت یک تفکر و آرمان است، مقاومت مردم فلسطین نیز تجسم یک آرمان محسوب میشود، زیرا آنها به دنبال هویت، موجودیت و استقلال خود هستند، هیچ ملتی با سرگشتگی و نداشتن آرمان نمی‌تواند به جایی برسد و قله‌ای را به دست آورد.

وی اضافه کرد: عده‌ای می‌گویند تهدید علیه کشور وجود دارد، البته گفته آنها صحیح است، هر موقع گوهری در دست ما باشد، تهدید علیه ما نیز وجود خواهد داشت، ما گوهرهای جدی در اختیار داریم که مهم‌ترین آنها، استقلال و امنیت در کشور است.

وی در ادامه مطلب تأکید داشت: مقاومت به یک رکن ثبات در منطقه تبدیل شده است، این در حالی است که دشمنان از جمله آمریکایی‌ها در تلاش بودند تا مقاومت را به عنوان یک رکن زائد معرفی کنند و در مقابل می‌خواستند که رژیم جعلی صهیونیستی را به عنوان موجودی هنجار پذیر معرفی کنند.

رضویان در پایان اظهار نمود: فلسطین مسئله مهم جهان اسلام و تمام کشورهای اسلامی از جمله ایران است و در همین راستا ما تاکید داریم که باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به مردم فلسطین استفاده کنیم و در همین چارچوب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یکی از آرمان‌ها و پرچم‌های انقلاب اسلامی، دفاع از ملت فلسطین و مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26186
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.