حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
فرماندار دهگلان خبر داد: 

تایید ۲۸ نفر از داوطلبین انتخابات مجلس قروه و دهگلان توسط هیأت نظارت

  • کد خبر : 27255
  • 02 بهمن 1402 - 12:14
تایید ۲۸ نفر از داوطلبین انتخابات مجلس قروه و دهگلان توسط هیأت نظارت
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مورخه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ جهت تعیین نمایندگان مجلس (در مجموع ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مورخه یازدهم اسفندماه سال جاری برای تعیین نمایندگان این دوره و همچنین با موافقت شورای نگهبان همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

حمید معتصمی فرماندار شهرستان دهگلان در گفتگو با کردتودی بیان داشت: در سطح شهرستان و در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان تا به اکنون تعداد ۲۸ نفر از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تأیید هیأت نظارت قرار گرفته‌اند، البته این ارقام و آمار قطعی نیست.

فرماندار دهگلان در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه کاندیداهای رد صلاحیت شده تا دو مرحله دیگر نیز فرصت دارند تا به رأی هیأت نظارت اعتراض کنند، در اوایل اسفند ماه سال جاری، نتایج قطعی و اسامی داوطلبین نهایی و تأیید صلاحیت شده منتشر خواهد شد و به سمع و نظر مردم شهرستان دهگلان و قروه خواهد رسید.

معتصمی یادآور شد: برابر برنامه زمانبندی ستاد انتخابات کشور، دواطلبان انتخابات مجلس از تاریخ ۳ الی ۹ اسفندماه سال جاری به مدت یک هفته فرصت دارند تا بصورت قانونی به تبلیغات بپردازند.

رئیس شورای اداری شهرستان دهگلان عنوان کرد: انتخابات در سطح شهرستان دهگلان توسط هیأت اجرایی، هیأت نظارت و هیأت بازرسی برگزار می شود، حدود ۵۵۰ نفر نیز مشارکت مستقیمی بر روی برگزاری انتخابات خواهند داشت.

رئیس ستاد بحران شهرستان دهگلان خاطرنشان کرد: مسیرهای خیابان استقلال بصورت کامل، سه راهی استقلال به سمت میدان لیلاخ و از میدان لیلاخ تا میدان ساعت بدلیل شلوغی، ازدحام و مسائل ترافیکی دارای محدودیت‌های شدید تبلیغاتی قرار گرفته‌اند و در این مکان‌ها ممنوعیت دایر کردن ستادهای تبلیغاتی وجود دارد، به جز مکان‌های اعلام شده، داوطلبین انتخاباتی می‌توانند نسبت به برپایی ستادهای تبلیغاتی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27255
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.