حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
امام جمعه سنندج:

بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است

  • کد خبر : 22987
  • 01 آذر 1402 - 8:25
بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است
امام جمعه شهرستان سنندج گفت: بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضا نمودند.

ماموستا رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار داشت: امسال در شرایطی وارد  هفته بسیج می‌شویم که در گوشه‌ای از دنیا مردم مظلومی در حال احقاق حق حقوق و آزادکردن سرزمین‌های خود هستند.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت:  بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضا نمودند.

وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ۴ دهه حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

ماموستا رستمی بیان داشت: بی‌شک نقش بی‌بدیل و ماندگار بسیجیان در روند تحولات عظیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز تاکنون به‌ویژه دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلایای طبیعی و بحران‌ها، کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان، محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستایی و مشارکت در توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی قابل ستایش است.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق ، حق شناسی و  پاسداری و صیانت از حق است و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : فرهنگ بسیجی فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است.

ماموستا رستمی خاطر نشان کرد: بدون تردید توجه به توانمندی ها و ظرفیت های وسیع مردم عزیزمان که در قالب بسیج تجلی نموده و کار آمدی آن به وضوح به اثبات رسیده است.بسیج و بسیجیان در ابتدا با لباس رزم و در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس پا به عرصه ظهور گذاشتند و دردوران پس از جنگ تحمیلی در بازسازی و سازندگی کشور ایفای نقش نمودند امروز در شرایط جنگ نرم، تحریم های ظالمانه و مبارزه با ویروس عالم گیر کرونا با همه استعدادها، توانایی ها  و ظرفیت های فرهنگی و علمی خود وارد میدان شده تا با استمرار حمایت ها و پشتیبانی های خویش و با خدمت افزونتر و کار و تلاش مضاعف بار دیگر یاری رسان کشور و انقلاب باشند .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22987
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.