حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان دهگلان مطرح شد؛

ایجاد اشتغال برای جوانان، یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت است

  • کد خبر : 11724
  • 11 خرداد 1402 - 8:46
ایجاد اشتغال برای جوانان، یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت است
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست فرماندار دهگلان و با حضور معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان، در سالن اجلاس فرمانداری دهگلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی از دهگلان، حمید معتصمی فرماندار دهگلان، در ابتدای جلسه ضمن تبریک و تهنیت ولادت امام رضا (ع) گفت: جوانان مهمترین سرمایه و آینده سازان هر کشور و ملتی هستند، با ایجاد اشتغال و کار، می توان از این سرمایه ملی، به بهترین شکل ممکن بهره برد.

فرماندار دهگلان با بیان اینکه مهمترین اولویت ما برنامه ریزی برای امور جوانان است در ادامه افزود: گام دوم انقلاب به اهمیت نقش جوانان اشاره دارد که این امر وظایف ما را در قبال جوانان افزایش می دهد که با عزم و اراده بتوانیم مهمترین دغدغه جوانان که ایجاد اشتغال است را مهیا سازیم.

مجید آوج، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات جوانان گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه های دولت، جوانان و خانواده هاست، هر جوانی که بیکار است و شغلی ندارد نمی‌تواند ازدواج کند و زندگی اش را سروسامان دهد، در نتیجه همین جوانی که بیکار است بزرگترین ضربه را به چرخه اقتصاد کشور می زند.

آوج یادآور شد: برنامه ریزی درست برای اوقات فراغت جوانان میتواند زمینه ساز ایجاد شغل و شناسایی جوانان موفق و با استعداد را بهمراه داشته باشد.

پیمان محمدی، سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان نیز در ادامه به نقش کلیدی جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب اشتغال زایی، استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان، برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان از مهمترین برنامه های پیش رو است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های ورزشی دستگاه های مختلف شهرستان و برگزاری دوره های مهارت آموزی برای اوقات فراغت جوانان از دیگر برنامه های اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.

در پایان جلسه نیز از نثار هوشمند ورزشکار دهگلانی که در مسابقات مچ اندازی در رقابت های آسیا موفق به کسب مدال برنز در رده سنی بزرگسالان شده بود، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11724
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.