حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
به مناسبت روز مادر؛

اکران فیلم در سینماهای کردستان رایگان است

  • کد خبر : 4792
  • 20 دی 1401 - 12:29
اکران فیلم در سینماهای کردستان رایگان است
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان گفت: به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر، جمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰ اکران فیلم در سینماهای حوزه هنری استان کردستان رایگان خواهد بود.

حیدرمرادی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: حوزه هنری استان کردستان در راستای این روز مبارک که فرصتی است برای گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شامخ مادر با همکاری دفتر اموربانوان و خانواده استانداری کردستان حمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱خانواده های کردستانی می توانند ساعت ۱۵:۳۰ فیلم های در حال اکران در پردیس سینمایی بهمن سنندج، پردیس سینمایی آزادی بیجار و پردیس سینمایی مهرسقز را به صورت رایگان به تماشا بنشینند.

 

وی در این زمینه افزود: خوشبختانه هم اکنون استان کردستان با دارا بودن ۱۳ سالن سینمایی فعال از استان های مطلوب از نظر سرانه صندلی محسوب و به طور متوسط روزانه ۹ فیلم در سانس های مختلف در این سینماها اکران می شود.

مرادی ضمن تأکید بر سیاست حوزه هنری در ایجاد بستر لازم حضور خانواده ها در سینما گفت: اکران فیلم های روز با توجه به سلیقه مخاطبین با بهره مندی از سیستم های پیشرفته صوت و تصویر و فضاهای جنبی همسو با فرهنگ ایرانی اسلامی سبب شده تا مجموعه سینمایی کردستان به عنوان ۵ استان برتر از نظر استقبال مخاطبین در سطح کشور مطرح شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان تصریح کرد: در کنار به روز رسانی امکانات موجود توجه به نگهداری و مراقبت از این زیر ساخت های فرهنگی و هنری در جهت استفاده بهینه از امکانات همواره مورد توجه بوده است و در سایه توجه مسئولین استانی و رئیس حوزه هنری کردستان و مدیران مؤسسه بهمن سبز شاهد اتفاقات بسیار مهمی در سطح پردیس های سینمایی استان بوده ایم.

اکران نیم بهاء فیلم‌های سینما در روز پنجشنبه ۲۲ دی

وی ادامه داد: در همین راستا و براساس موافقت رئیس حوزه هنری استان و مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز پنجشنبه ۲۲ دی ماه علاقه مندان به هنر هفتم می توانند ساعت۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ به صورت نیم بهاء به همراه خانواده فیلم های مورد علاقه خود در سالن های سینمایی حوزه هنری در سطح استان‌رابه تماشا بنشینند.
مرادی سینما را از مهمترین مؤلفه های تقویت فرهنگ وهنر عنوان کرد و گفت: حضور به همراه خانواده ضمن تحکیم بنیان خانواده زمینه ایجاد اوقات خوش و به یاد ماندنی برای اعضای خانواده خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4792
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.