حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خبر داد:

انجام حدود هشت هزار کیلومتر برف‌روبی در محورهای کردستان

  • کد خبر : 4795
  • 20 دی 1401 - 12:34
انجام حدود هشت هزار کیلومتر برف‌روبی در محورهای کردستان
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، هفت هزار و ۸۷۱ کیلومتر از محورهای شریانی و غیرشریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، رامبد نوذری اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان، شب و روز گذشته با بارش پراکنده برف و کولاک در برخی از مناطق استان مواجه بودیم، لذا عوامل راهداری با تجهیزات و امکانات به پاکسازی محورهای شریانی و غیرشریانی پرداختند.

وی با اشاره به انجام عملیات برف‌روبی در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان، گفت: در این بازه زمانی ۱۳۱ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۳۲ نفر از نیروهای راهداری در محورهای شریانی استان مشغول بودند و ۶ هزار و ۶۵۰ کیلومتر برف‌روبی انجام دادند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان میزان شن و نمک مصرفی در این محورها را هزار و ۸۸۲ تن اعلام کرد و افزود: همچنین ۲۷۶ خودروی گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شد.

وی به برف‌روبی محورهای غیرشریانی استان نیز اشاره و اضافه کرد: در این محورها نیز ۴۰ نفر از عوامل راهداری با بهره‌گیری از ۳۸ دستگاه ماشین‌آلات، هزار و ۲۲۱ کیلومتر برف‌روبی انجام دادند.

سقوط بهمن در گردنه ژالانه

مسئول روابط عمومی راهداری شهرستان سروآباد نیز به سقوط بهمن در محور سروآباد-اورامان-پاوه محدوده گردنه ژالانه در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بر این اساس این مسیر برای چند دقیقه‌ای مسدود و چندین خودرو در اطراف بهمن گرفتار شد.

محمد شبرندی با بیان اینکه عوامل راهداری با حضور به موقع خود مسیر را پاکسازی و خودروها را رهاسازی کردند، افزود: باتوجه به بارش برف و کولاک در این محور از رانندگان درخواست می‌شود بدون زنجیر چرخ از این مسیر تردد نکنند و حتما وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4795
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.