حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
استاندار کردستان:

امروز مکتب بسیج به مستضعفین جهان تسری یافته است

  • کد خبر : 23311
  • 01 آذر 1402 - 13:33
امروز مکتب بسیج به مستضعفین جهان تسری یافته است
استاندار کردستان گفت: بسیج میعادگاه همه اقشار جامعه برای دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی برای دستیابی به آرمان‌ها و اهداف نظام در مقابل هجمه‌ دشمنان است و محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست بلکه همه مردم را در برمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان و اساتید بسیجی استان به مناسبت هفته بسیج که در محل تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: امام راحل(ره) با سرانگشت تدبیر و هدایت ولایی خود این بنیان‌ها و نهادهای مقدس پربرکت تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز را در همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی بنیانگذاری کردند و ما امروز نیازداریم که قبل ازپرداختن به این دستاوردها، شخصیت امام عظیم الشان را برای نسل تو تبیین کنیم.

 

وی با بیان اینکه اکنون یکی از مصادیق اصلی مورد حمله و تخریب گسترده در فضاهای مجازی و رسانه‌ای توسط دشمنان و معاندان، شخصیت امام راحل(ره) است، افزود: دشمنان همواره تلاش می‌کنند این منبع پر فیض انقلاب، این بزرگمردی که حقیقتا تا آستانه مرزهای عصمت پیشرفته است و در تدبیر و درایت و در توکل به خداوند متعال نمونه‌های زیادی مثل ایشان در طول تاریخ نمی‌توان پیدا کرد را مورد آماج قرار داده و شخصیت وارونه‌ای از این بزرگمرد را برای نسل جوان معرفی شود‌.

 

استاندار کردستان، تشکیل نهاد بسیج را از معجزات مدیریتی امام راحل(ره) برشمرد و گفت: عنوان بسیج مستضعفین نیاز به تبیین دارد و نشان از افق بلند نگاه حضرت امام(ره) است.

 

زارعی کوشا به نقش بسیج در صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی گریزی زد و خاطرنشان کرد: بسیج مستضعفین به معنای انسجام، وحدت و حرکت جامعه مستضعفین دنیا است و فقط منحصر به کشور جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است.

 

زارعی کوشا افزود: مخاطب امام(ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین همه انسانهایی هستند که در هر گوشه ای از دنیا به استضعاف کشیده شده اند و خداوند در قرآن وعده سروری و پیشوایی آنان را داده است.

 

 

زارعی کوشا یادآور شد: ما امروز اگر از واژه بسیج حرف میزنم به دنبال این نیستیم که قشری در جامعه را به عنوان بسیج مجزا کنیم چرا که بسیج و بسیجی با قشری‌گری مخالف است‌ و بسیج میعادگاه همه اقشار برای دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی در مقابل هجمه‌های دشمن است.

 

 

وی با بیان اینکه امروز به واسطه سیطره رسانه‌های جبهه استکبار خیلی از حقایق وارونه بیان می شود و گاهی برخی کج فهمی ها خوراک را برای جریانات رسانه‌ای دشمنان فراهم می‌کند، گفت: اکنون ما در مواجهه و رویارویی تمام عیار در دنیا قرار گرفته‌ایم و در مقابل توطئه‌های پیچیده شرایط ویژه‌ای داریم.

 

به گفته وی ما در دوره بسیار مهم تاریخی زندگی می‌کنیم و مسئولیم این مسیر را به درستی تشخیص دهیم و رسالت تاریخی خویش را عملی کنیم.

 

 

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز به فضل الهی کشور و نظام ما محور جریان حق در دنیا است و در طی این ۴۵ سال عمر پربرکت انقلاب، انواع ریزش‌ها و رویش‌ها را دیده‌ایم، خطاب به دانشجویان بسیجی اظهار کرد: به وجود همه شما افتخار می‌کنم، مسیری که شما آن را طی می‌کنید در فضای به شدت آلوده رسانه ای و فکری بسیار ارزشمند است.

 

زارعی کوشا در پایان ویژگی‌ بارز بسیجیان را آینده نگری توصیف کرد و گفت: بسیجی هیچگاه به واسطه اینکه خداوند وی را در مسیر حق قرارداده است، مغرور نمی‌شود و همواره مترصد و نگران‌است که دچار لغزش نشود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23311
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.