حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان خبرداد:

اعزام گروه‌های جهادی دامپزشکی و دامپروری به مناطق محروم شهرستان دهگلان

  • کد خبر : 6211
  • 19 بهمن 1401 - 7:39
اعزام گروه‌های جهادی دامپزشکی و دامپروری به مناطق محروم شهرستان دهگلان
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، گروه‌های جهادی دامپزشکی و دامپروری به مناطق محروم شهرستان دهگلان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، صادق جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: بسیج جامعه کشاورزی یکی از اقشار توانمند استان در زمینه کشاورزی، همیاری، محرومیت‌زدایی و بخصوص در زمینه دامپزشکی می‌باشد.

وی عنوان کرد : بسیج جامعه پزشکی در سال جاری اقدامات و خدمات گسترده‌ای به مناطق محروم در بحث واکسیناسیون و پایش بیماری‌های مشترک انسان و دام را انجام داده است و به جرات می‌توان گفت که بسیج جامعه پزشکی شهرستان از بهترین و نمونه‌ترین بخش‌ها در جهت محرومیت‌زدایی و ارسال خدمات به دورترین نقاط شهرستان بوده است.

شهرام کریمی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان نیز ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: طبق سیاست‌های شبکه دامپزشکی کشور از اول بهمن ماه سال جاری به مدت ۴۵ روز کاری مقرر شده است که با مراجعه صددرصدی به تمامی روستاهای شهرستان دهگلان نسبت به واکسیناسیون تب برفکی در دام سبک و سنگین اقدام شود.

وی افزود: در این طرح بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که علاوه بر آن نیز خدمات‌رسانی مضاعف به روستاییان خواهد شد.

به گفته کریمی واکسیناسیون طیور در مقابله با بیماری های دام و طیور در دست اقدام بوده و این طرح در تمامی روستاهای سطح شهرستان دهگلان اجرایی خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون دو نوبت واکسیناسیون تب برفکی در دام سبک انجام شده و همچنین سه نوبت واکسیناسیون در دام سنگین نیز صورت گرفته است.

وی در پایان اضافه کرد: در کنار واکسیناسیون تب برفکی، واکسیناسیون آبله، PPR، لامبی اسکین هم انجام شده که کلیه خدمات آن به صورت رایگان به روستائیان ارائه داده شده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=6211
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.