حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
استاندار کردستان:

استقبال پرشور مردم کردستان از رئیس جمهور مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرد

  • کد خبر : 21408
  • 14 آبان 1402 - 7:45
استقبال پرشور مردم کردستان از رئیس جمهور مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرد
استاندار کردستان ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور، گفت: از امروز باید بار سنگین‌تری بر دوشمان احساس و با تلاش مضاعف برای خدمت به مردم، از هر آنچه مانع خدمات بهتر به آن ها می‌شود، عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در نهمین جلسه شورای اداری کردستان در سنندج اظهار کرد: استقبال مردم کردستان از رئیس جمهور، دلسوزان کشور را خوشحال کرد چرا که کردستان مهم بوده و بازخورد این استقبال در منطقه بسیار قابل توجه و معنای عمیقتری دارد.

وی با بیان اینکه مردم در استقبال از آیت الله رئیسی کم کاری مسوولان استان و مشکلات را نادیده گرفتند، افزود: برای بنده این استقبال گرم و باشکوه، بسیار شیرین و دلچسب بود، چون یقین دارم رهبری با مشاهده این حماسه در قاب تلویزیون، دلشان شاد شده است که بزرگترین پاداش برای ماست.

استاندار کردستان تاکید کرد: مردم با این حماسه پیام دادند که کارهایمان را رصد می کنند و به کارهای رسانه‌ها و بدخواهان توجه ندارند، بنابراین باید احساس وظیفه سنگین تری نسبت به قبل در برابر مردم داشته باشیم.

زارعی کوشا به منطقه آزاد تجاری و صنعتی بانه و مریوان اشاره کرد و ادامه داد: امروز شرایط برای سرمایه‌گذاری فراهم است، چراکه ارتباط بسیار خوبی با مسوولان اقلیم کردستان عراق و فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران عراقی داریم.

وی با اشاره به اینکه ۶۷ طرح سرمایه گذاری، کارشناسی و تایید شده و آماده شروع به کار در منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان است، یادآور شد: انسجام خوبی در مجموعه استان برای عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی بانه و مریوان وجود دارد و هیچ تعارضی در این زمینه نداریم.

استاندار کردستان بازگشایی بازارچه‌های مرزی را مطالبه جدی مردم استان برشمرد و گفت: تلاش می کنیم پیرو دستور رئیس جمهور مطالبه مردم در این زمینه پاسخ داده شود تا شاهد کولبری نباشیم.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنانش به موضوع فلسطین و ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی پرداخت و افزود: امروز این اراده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل، در قالب جبهه مقاومت در حال شکل گیری و تحقق است.

تایید ۶۷ طرح برای اجرا در منطقه آزاد بانه و مریوان

مدیر اجرایی سابق منطقه آزاد بانه و مریوان هم این منطقه را به لحاظ ظرفیت‌های ویژه، شاخص توصیف کرد و گفت: این منطقه شامل ۲ پهنه ۲ هزار هکتار در بانه و سه هزار و ۵۰۰ هکتار در مریوان است‌.

حمیدرضا بیتا با اشاره به راه اندازی سه دفتر در بانه، مریوان و سنندج، افزود: در منطقه بانه ۱۷ درصد اراضی خصوصی و باقی ملی و در مریوان نیز ۲۲ درصد خصوصی و بقیه ملی است.

وی به تصویب ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای این مناطق در ابتدا اشاره داشت و ادامه داد: امسال نیز ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر برای این مناطق اختصاص یافته است.

مدیر اجرایی منطقه آزاد بانه و مریوان اضافه کرد: ۶۷ طرح به ارزش ۱۷۸ هزار میلیارد ریال تایید شده که زمین مورد نیاز آن ۲۵۰ هکتار است.

در پایان این جلسه، از خدمات حمیدرضا بیتا تقدیر و فردین وکیلی به عنوان مدیر جدید اجرایی منطقه آزاد بانه و مریوان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21408
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.