حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
4 خبر ورزشی از افتخارآفرینی ورزشکاران کردستانی؛

از نایب قهرمانی تیم گلبال بانوان کردستان در لیگ دسته یک کشور تا کسب مدال برنز توسط جودوکار کردستانی

  • کد خبر : 14510
  • 07 مرداد 1402 - 8:18
از نایب قهرمانی تیم گلبال بانوان کردستان در لیگ دسته یک کشور تا کسب مدال برنز توسط جودوکار کردستانی
ورزشکاران کردستانی در روزهای گذشته با حضور در رقابت‌های ملی و بین‌المللی موفق به کسب عناوین نخست در برابر رقیبان خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از اداره کل ورزش و جوانان کردستان، رقابت های گلبال نابینایان و کم بینایان قهرمانی لیگ دسته یکم بانوان کشور طی روزهای ۲۸ تیر لغایت چهارم مرداد ماه به میزبانی مازندران و در شهر بابلسر این استان برگزار شد.

تیم گلبال بانوان کردستان در این رقابت ها با غلبه بر حریفان خود موفق شد به دیدار فینال راه پیدا کند.

گلبالیست های دختر کردستانی در دیدار نهایی که صبح امروز برگزار شد در مصاف با حریف قدرتمند تهرانی خود با نتیجه نزدیک ۷ – ۵ شکست را پذیرفتند و به عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کردند.

گفتنی است؛ تیم گلبال بانوان کردستان با ترکیب دنیا تیمورنژاد، سمیرا عنایتی، نگین رستمی، ریزان دژآهنگ، شیوا تباشیر و آرزو محبی با مربیگری میدیا شریفی و سیران قادری و همچنین سرپرستی تینا صادقی در رقابت‌های قهرمانی لیگ دسته یک کشوری شرکت کردند.

سفر ۲ بانوی وزنه بردار کردستانی به کشور هندوستان

«آنیتا فیضی» و «کیژان مقصودی» دو وزنه بردار شایسته کردستانی جهت حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به کشور هند سفر کردند.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ‌ روز پنجم مردادماه به میزبانی کشور هند آغاز شده است.

براین اساس،تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان دختر کشورمان در دو گروه به این مسابقات اعزام شدند.

اولین گروه از ملی پوشان تیم وزنه برداری بانوان ایران شامل ۹ ورزشکار در رده سنی نوجوانان که «آنیتا فیضی» بانوی وزنه بردار شایسته کردستانی را نیز همراه خود داشتند روز سه شنبه سوم مردادماه به منظور حضور در این دوره از رقابت ها عازم دهلی محل برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در کشور هند شدند.

گفتنی است؛ گروه دوم متشکل از پنج وزنه بردار دختر در رده سنی جوانان روز چهارشنبه چهارم مردادماه تهران را به مقصد کشور هند ترک کردند.

«کیژان مقصودی» بانوی وزنه بردار کردستانی همراه با گروه دوم ملی پوشان تیم وزنه برداری دختران کشورمان در رده سنی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد.

گلزنی فوتبالیست کردستانی در دیدار نخست مقابل عراق

«میلاد محمدی» فوتبالیست کردستانی عضو تیم ملی ناشنوایان کشورمان در مسابقات بازی های تابستانی روسیه در اولین دیدار مقابل تیم عراق موفق به گلزنی شد.

مراسم قرعه کشی فوتبال بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان روسیه در شهر اوفای این کشور با حضور سرپرستان و سرمربیان هفت کشور شرکت کننده برگزار شد.

در گروه B این مسابقات تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان با تیم های عراق و قزاقستان هم گروه شد.

در گروه A نیز تیم های روسیه ، ازبکستان ، ویتنام و کامبوج با هم رقابت خواهند کرد.

ملی پوشان تیم فوتبال ناشنوایان کشورمان در اولین دیدار خود راس ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه پنجم مردادماه به مصاف تیم عراق رفتند.

فوتبالیست های ناشنوای کشورمان در یک بازی زیبا و دیدنی موفق شدند با سه گل تیم عراق را شکست دهند که زننده یکی از گل های تیم ایران «میلاد محمدی» ملی پوش کردستانی بود و گل های دیگر این بازی نیز توسط شاهین فصیحی و ایمان محبی به ثمر رسید.

گفتنی است؛ در ادامه این رقابت ها تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران راس ۱۳ روز شنبه هفتم مردادماه به مصاف تیم قزاقستان می رود.

جودوکار کردستانی صاحب مدال برنز شد

«فربد سلیم دانایی» جودوکار کردستانی در بازی های تابستانی ناشنوایان روسیه موفق به کسب مدال برنز وزن ۱۰۰+ کیلوگرم شد.

در سومین روز از بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در شهر اوفای روسیه که از صبح روز پنجشنبه آغاز شد جودوکاران کشورمان در شش وزن به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند و در پایان صاحب یک مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.
در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم این دوره از رقابت ها «فربد سلیم دانایی» نماینده شایسته استان کردستان در تیم ملی جودو ناشنوایان کشورمان پس از رقابت با حریفان سرسخت و قدر خود از کشورهای روسیه، تاجیکستان، عراق و قزاقستان به مدال برنز دست پیدا کرد.
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14510
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.