حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبرداد:

اجرای هزار و ۲۴۸ برنامه در طول دهه مبارک فجر با محوریت جهاد تببین و دستاوردهای انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 5844
  • 12 بهمن 1401 - 11:53
اجرای هزار و ۲۴۸ برنامه در طول دهه مبارک فجر با محوریت جهاد تببین و دستاوردهای انقلاب اسلامی
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری هزار و 248 برنامه در طول دهه مبارک فجر خبرداد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این برنامه‌ها بر محور جهاد تببین و دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرایی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، صبح امروز و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به همراه جمعی از پرسنل سپاه پاسداران با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار نمود.

سردار سید صادق حسینی در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی سراسر پیروزی و افتخار بوده و هست، اظهار داشت: ما امروز شاهد برکات انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای فیزیکی هستیم که از جمله آن، روشن شدن اسلام ناب محمدی و اسلام حقیقی در جهان اسلام، مبارزه با ستمگران، رهایی کشور ما از زیر یوغ استعمار آمریکا و پایان دادن به دیکتاتوری همراه با به دست آوردن استقلال و آزادی واقعی بود.

وی با اشاره به اینکه در طول چهل و چند سال گذشته ما شاهد پیشرفت‌های بزرگ و عظیمی در انقلاب اسلامی بوده‌ایم، افزود: در این برهه‌های حساس از دوران انقلاب اسلامی و دوران حیات با برکت امام بزرگ و در دوران رهبری شکوهمند حضرت آقا ما شاهد پیشرفت‌های بسیاری بودیم و در کنار آن مشکلاتی به وجود آمد که دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش بودند تا مانع پیشرفت کشور شوند.

به گفته وی دشمنان جمهوری اسلامی با ایجاد جنگ تحمیلی، کودتا، تحریم، حوادث گوناگون و اغتشاشات درصدد بودند تا مانع از حرکت انقلاب اسلامی شوند.

سردار حسینی یادآور شد: آخرین هربه دشمنان در ابتدای پاییز سال جاری رقم خورد که بیش از ۳ ماه طول کشید و حضرت آقا نیز فرمودند که به برنامه‌ریزی استکبار آفرین می‌گویم اما برآورد انها اشتباه بود.

وی افزود: دشمنان ما سه عنصر اصلی رهبری، مردم و خدامحوری را جزو برآورد خود به حساب نیاورده بودند و خوشبختانه شکست خوردند و نقش سپاه پاسداران نیز در این مدت نقشی محوری و برجسته بود.

وی با تاکید بر اینکه باید بیدار باشیم و از کلام نورانی رهبر معظم انقلاب بهره ببریم، به برنامه‌های دهه مبارک فجر اشاره نمود و گفت: هزار و ۲۴۸ برنامه در طول دهه مبارک فجر برنامه‌ریزی شده است که بر محور جهاد تببین و دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

سردار حسینی بیان داشت: در این برنامه ها سعی بر این است که پیشرفت های کشور و توانمندی های کشور را در تمامی زمینه ها ارائه دهیم و در روز ۲۲ بهمن نیز شاهد حضور گسترده مردم در جشن انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به افتتاح طرح هایی بزرگ در ایام الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: طرح های بزرگ جهاد آبرسانی نیز در طول دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی مفاهیم اخلاقی در کشور نهادینه شدند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ما شاهد رونق مباحث اخلاقی هستیم که عدالت محوری، مخالفت با استکبار و رشد معنویت در جامعه را رقم زده است.

به گفته وی با شکل گیری انقلاب اسلامی مفاهیم دینی به جوانان انتقال داده شد و هم اکنون ما شاهد حضور گسترده جوانان در مراسماتی همچون برگزاری اعتکاف و پیاده روی اربعین حسینی هستیم.

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5844
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.