حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3
در دولت سیزدهم

۲۴ چمن مصنوعی در کردستان به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 25441
  • 29 آذر 1402 - 11:18
۲۴ چمن مصنوعی در کردستان به بهره‌برداری رسید
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۲۴ چمن مصنوعی در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، آمنه غلام‌ویسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۲ چمن مصنوعی در استان افتتاح شد و قرار است تا پایان سال، پنج چمن دیگر شامل ۲ مورد در دهگلان، ۲ مورد در قروه و یک چمن در مریوان به بهره برداری برسد.

وی اعتبار مورد نیاز برای احداث هر چمن مصنوعی را از ۱۳ تا ۱۷ میلیارد ریال اعلام و بر تلاش برای ایجاد این زیرساخت ورزشی در مناطق محروم به ویژه روستاها تاکید کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان به وجود خانه ورزش روستایی در اغلب روستاهای استان اشاره کرد و افزود: هر سال خانه ورزش روستایی در روستاهای محروم به امکانات ورزشی تجهیز می شود.

غلام ویسی به برخی مشکلات برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در حاشیه شهرها از جمله سنندج اشاره داشت و اضافه کرد: ۲ سال است دنبال زمینی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج برای ایجاد سالن سرپوشیده هستیم اما به دلیل وجود معارض، اداره کل راه و شهرسازی نتوانسته آن را در اختیار ورزش و جوانان قرار دهد.

وی یادآور شد: همچنین با شهرداری سنندج نیز مکاتبات زیادی داشته ایم که مکان هایی را در اختیار اداره کل ورزش وجوانان قرار دهد تا اقدام به نصب تجهیزات پارکی کنیم اما در این زمینه همکاری نشده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه در منطقه ننله سنندج نیز سال گذشته چمن مصنوعی به بهره برداری رسید، ادامه داد: نصب تجهیزات ورزشی در مناطق حاشیه شهرها در دستور کار است.

در حال حاضر حدود ۸۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی در کردستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25441
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.