حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
امام‌جمعه قبا بهاران مریوان:  

جهاد سازندگی رفع محرومیت‌زدایی در جامعه است

  • کد خبر : 34413
  • 18 اردیبهشت 1403 - 8:26
جهاد سازندگی رفع محرومیت‌زدایی در جامعه است
امام‌جمعه قبا بهاران مریوان گفت: اگر سرمایه‌گذاران در کنار بسیج سازندگی در مناطق کم‌برخوردار، کارگاه‌های تولیدی احداث و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند مسلماً به تمام معنا رفع محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت در جامعه انجام شده است.

ماموستا امجد محمودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج سازندگی بیان کرد: گروه‌های جهادی به‌عنوان حلقه‌های میانی با مردم در جهت بهسازی شهرها تعامل لازم را انجام می‌دهند.

امام‌جمعه قبا بهاران مریوان ابراز داشت: تلاش‌های بی‌وقفه گروه‌های جهادی بسیجیان در حمایت از پروژه‌های عمرانی و آبادانی باعث شده به آینده امید بهتری داشته باشیم.

وی گفت: تشکیل بسیج سازندگی به فرمان معمار کبیر انقلاب یکی از دستاوردهای است که در طول سنوات گذشته در خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی کارهای خوبی انجام داده است.

ماموستا محمودی در ادامه افزود: کارهایی از جمله سدسازی، چاه، آبرسانی به مناطق محروم و کم‌آبی تا ساخت خانه برای محرومین و کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده نمونه‌های بسیار مهمی است که در بطن جامعه در مناطق محروم مشاهده می‌شود و این یعنی توسعه عدالت در جامعه و توجه به مناطق کم‌برخوردار است.

وی اظهار داشت: اگر در سال جهش تولید با مشارکت مردم سرمایه‌گذاران در کنار بسیج سازندگی در مناطق کم‌برخوردار کارگاه‌هایی تولیدی احداث و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی و مهاجرت جوانان به غرب جلوگیری کند پس جهاد سازندگی یعنی رفع محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت در جامعه است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=34413
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.