حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

بسیج سازندگی نماد همدلی مردم و نظام است

  • کد خبر : 34400
  • 18 اردیبهشت 1403 - 7:00
بسیج سازندگی نماد همدلی مردم و نظام است
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج سازندگی نماد همدلی مردم و نظام است و اگر تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه نهادینه شود، توسعه و پیشرفت کشور محقق می‌شود.

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی» با اشاره به اینکه بسیج زیرساخت سازندگی و آبادانی برای جامعه است اظهار داشت: نیروهای بسیج با وجود بسیاری از سختی‌ها و مشکلات هرگز میدان جهاد را خالی نکرده‌اند و این یک عمل ارزشمند و دین‌مدارانه است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بسیج سازندگی ترویج یک فرهنگ به‌تمام‌معنا برای کمک و دستگیری از محرومین در جامعه است که ادامه این راه در جامعه زمینه‌ساز تحول خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: گسترش تفکر بسیج سازندگی در جامعه و در بین جوانان جامعه‌ساز می‌تواند بسیاری از مشکلات امروز را عملاً برطرف نماید.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در عرصه سازندگی با حضور در بسیاری از مناطق محروم کشور به‌ویژه استان کردستان، جایگاه اصیل انقلابی و روحیه جهادی خویش را نشان داده است افزود: بسیج یک کلمه است که در پس آن کارها و اعمال بسیاری قرار دارد چرا که این سازمان به معنای واقعی خدمتگزار مردم محروم در استان بوده است.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در استان کردستان و در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم توانست خوش بدرخشید چرا که از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی استان و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی توانست از نیازمندان جامعه و رفع چهره محرومیت‌زدایی مؤثر عمل کند.

وی با اشاره به ویژگی ممتاز بسیج سازندگی گفت: اتکا به مردم، ایمان به اسلام و ولایت‌فقیه همواره ادامه این راه را برای همیشه هموار کرده است؛ لذا حضور بسیجیانی که در جهاد با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به‌زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی تنها ارگانی است که در بخش‌های مختلف و هنگام بروز بلایای طبیعی در کنار سایر دستگاه‌ها و نیروهای مسلح در جهت خدمت‌رسانی به مردم خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد بیان داشت: اهداف اصلی تشکیل بسیج سازندگی، تحقق رهنمودهای مقام رهبری مبنی بر بسیج‌کردن جوانان کشور برای سازندگی، با اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم، ایجاد روحیه خلاقیت و مسئولیت‌پذیری در بین جوانان، استمرار ارزش‌های بسیج و ایجاد روحیه جهادی و انتقال آن به میادین کار، تلاش و سازندگی برای ساخت ایرانی آباد خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=34400
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.