حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کردستان:

۴ هزار زائر از کردستان به حرم امام اعزام می‌شوند

  • کد خبر : 34374
  • 17 اردیبهشت 1403 - 13:18
۴ هزار زائر از کردستان به حرم امام اعزام می‌شوند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امسال چهارهزار نفر از استان کردستان طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سعید شعبانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در جلسه قرارگاه راهیان نور که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد اظهار داشت: امسال چهارهزار نفر از استان کردستان طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند که سال گذشته این سهمیه سه هزار نفر بود.

 وی با بیان اینکه در بخش راهیان نور هر سال ما میزبان ۲۲ استان کشور هستیم، گفت: ۲۵ هزار نفر از استان کردستان به یادمان شهدا در جنوب کشور اعزام شدند و ۵۲ هزار نفر نیز از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

 وی ادامه داد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام به مرقد ایشان در تهران شدند که متأسفانه برخی از این دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و حال امسال قرار است ۱۶۰ دستگاه این زائران را به حرم امام برسانند که امیدواریم همه دستگاه‌ها در اعزام این زائرین همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

 شعبانی گفت: اعزام اقشار گوناگون از جمله نسل جوان در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و الگوگیری از آن دستاوردها برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور و حفظ هوشیاری در برابر توطئه دشمنان است.

۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات است

 در ادامه عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ادامه داد: همه مدیران استان کردستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌ها و مراسمات ارتحال امام همکاری جدی را داشته باشند چرا که تمام توفیقات و پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی از برکت انقلاب الهی است که امام راحل با پشتوانه مردمی و ایثار و از خودگذشتگی شهدا در این کشور پایه‌گذاری کرده است.

 وی گفت: امروز انقلاب اسلامی به الگوی بی‌نظیری در تمام حوزه‌ها برای کشورهای دنیا تبدیل شده است و همواره در حوزه پیشرفت‌های علمی و غیره در سر تیتر خبرهای دنیا قرار دارد و بااین‌حال دشمنان تمام توان خود را در طول تاریخ این نظام برای ضربه‌زدن به آن بکار گرفتند؛ اما توفیقی نیافتند.

وی با تأکید بر اینکه ۴ هزار نفر عاشق می‌خواهند در سالروز رحلت ملکوتی امام در مرقد ایشان حضور پیدا کنند، گفت: ما به‌عنوان مسئولان نظام در این استان باید تمام امکانات و ظرفیت‌ها را برای تسهیلگری در مسیر اعزام این زائران بکار گیریم و در این راستا هیچ‌گونه کم‌کاری مورد قبول نخواهد بود.

 در پایان به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان؛ برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد بقیه نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=34374
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.