حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
استاندار:

 چهره‌های فاخر کردستان در رسانه ملی معرفی شوند

  • کد خبر : 10418
  • 20 اردیبهشت 1402 - 8:31
 چهره‌های فاخر کردستان در رسانه ملی معرفی شوند
استاندار کردستان گفت: سرزمین پر افتخار استان، خاستگاه هنرمندان و چهره‌های فاخر فرهنگی و تاریخی است که باید از رسانه ملی معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی،اسماعیل زارعی کوشا سه‌شنبه شب در دیدار مدیران ارشد استان با رییس سازمان صداوسیما در سنندج اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در کردستان وجود دارند که به دلایل مختلف و آنگونه که شایسته است در سطح کشور معرفی نشده‌اند.

 

وی افزود: اگر مردم‌ مفاخر و توانمندی‌های خود را در رسانه ملی مشاهده کنند این امر به طور حتم به ایجاد همبستگی و تقویت وحدت و انسجام ملی یاری خواهد رساند.

استاندار کردستان افزود: کُردها اصیل‌ترین قوم ایرانی‌اند که در صحنه‌ها و برهه‌های مختلف وفاداری خود را اثبات کرده‌اند و امروز هر کُردی در هرجای جهان وجود دارد خود را ایرانی می‌داند.

 

زارعی کوشا تاکید کرد: به عنوان خادم مردم آمادگی دارم برای پیشبرد اهداف راهبردی صداوسیما در استان هرگونه مساعدت و همکاری را داشته باشم.

در این نشست مهمترین مطالبات وخواسته‌ها در راستای تقویت و توسعه رسانه ملی توسط مدیران و تعدادی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

 

رئیس سازمان صداوسیما عصر سه شنبه وارد سنندج شد و در بدو ورود به این شهر به همراه استاندار کردستان، به مقام شامخ شهدا در یادمان شهدای گمنام صدا و سیمای مرکز کردستان ادای احترام کرد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در سفر خود به استان کردستان با حضور در منزل شهید والامقام «طاهر مجیدیان» از شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10418
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.