حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
امام جمعه سنندج:

مواضع قدرتمندانه رئیس‌جمهور در سازمان ملل سران کشورهای غربی‌ را به چالش کشید

  • کد خبر : 17245
  • 31 شهریور 1402 - 14:30
مواضع قدرتمندانه رئیس‌جمهور در سازمان ملل سران کشورهای غربی‌ را به چالش کشید
امام جمعه سنندج گفت: رئیس‌جمهور با صحبت‌ها و موضع قدرتمندانه در مجمع عمومی سازمان ملل در دفاع از قرآن و مقدسات اسلامی، غربی‌ها را به خود آورد و آنان را به چالش کشاند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: رئیس‌جمهور با صحبت‌ها و موضع قدرتمندانه در مجمع عمومی سازمان ملل در دفاع از قرآن و مقدسات اسلامی، غربی‌ها را به خود آورد و آنان را به چالش کشاند.

 

وی با بیان اینکه اهانت به قرآن کریم، اهانت به همه کتب آسمانی است، افزود: امیدواریم دیگر شاهد اهانت به قرآن و مقدسات اسلامی نباشیم.

 

خطیب جمعه سنندج، آزادی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی و موفقیت‌های کشور را در سیاست خارجی، نشان از همت دولت سیزدهم برای رفع مشکلات دانست و بر لزوم استفاده از دارایی‌های آزاد شده برای توسعه کشور تاکید کرد.

 

ماموستا رستمی با بیان اینکه امروز کردستان در راه توسعه و عمران قدم نهاده است، ادامه داد: مهمترین گلایه مردم از دولت، تورم و گرانی به ویژه کالاهای اساسی و دارو است که امیدواریم دولت برای رفع آن همت کند.

 

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: رزمندگان با ایمان، اخلاص و شجاعت و روحیه شهادت طلبی، دشمن را از خاک ایران اسلامی بیرون راندند.

 

امام جمعه سنندج افزود: مردم کردستان هم برای حفظ این آب و خاک چه در زمان حمله روس و انگلیس چه در دوران دفاع مقدس، با تمام وجود وارد میدان شدند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

 

تقدیر از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ امنیت، تبریک به دانش‌آموزان دارای رتبه برتر در کنکور سراسری و لزوم حمایت دولت از این دانش‌آموزان‌، دیگر مطالبی بود که ماموستا رستمی به آن پرداخت.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17245
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.