حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

قروه در تدارک میزبانی از مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بزرگسالان کشور

  • کد خبر : 14592
  • 08 مرداد 1402 - 9:24
قروه در تدارک میزبانی از مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بزرگسالان کشور
رقابت‌های قهرمانی کونگ‌فو در رده سنی بزرگسالان کشور طی روزهای 12 و 13 مرداد ماه به میزبانی استان کردستان و در شهرستان قروه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی از قروه، نشست هماهنگی میزبانی شهرستان قروه از مسابقات کونگ فوی قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

خلیل فعله گیری فرماندار قروه در این جلسه با اشاره به میزبانی شهرستان قروه از مسابقات قهرمانی کونگ‌فو کشور به عنوان یک رویداد مهم، اظهار داشت: بدون شک برگزاری این رویدادها می‌تواند به توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و روحیه پهلوانی در میان جوانان کمک کند.

وی تاکید کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و توان شهرستان در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات استفاده خواهیم کرد.

آمنه غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این نشست با ابراز تشکر از حمایت مجموعه فرمانداری و نهادهای دولتی شهرستان قروه از حوزه ورزش یادآور شد: خوشبختانه شهرستان قروه در یک ماه گذشته میزبان اردوی انتخابی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال کشور بود که این دوره به بهترین نحو برگزار شد و در زمینه میزبانی این شهرستان تجربه خوبی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی ادامه داد: رویکرد دستگاه ورزش و جوانان کردستان فرصت دادن به تمامی شهرستان‌های استان برای میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی در سطح ملی است و استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان‌ها برای کمک به توسعه و پیشرفت در حوزه ورزش در برنامه این اداره کل گنجانده شده است.

مسئول ورزش استان به ظرفیت بالای تبلیغات و اهمیت پوشش زنده رویدادهای ورزشی توسط صدا و سیما برای جذب حامیان مالی اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود نهادهای تولیدی و نبود اسپانسر ورزشی در استان، پوشش زنده مسابقات می‌تواند مشوق خوبی برای علاقمندان به حمایت مالی از تیم‌های ورزشی باشد.

غلام ویسی ادامه داد: در راستای پوشش زنده مسابقات مذاکرات و مکاتباتی هم با مسئولین صدا و سیمای مرکز استان کردستان انجام شده است و امیدواریم که این مهم صورت پذیرد.

وی همچنین به همکاری، هماهنگی و انسجام مجموعه هیات کونگ‌فوی استان در برگزاری مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: هیات کونگ‌فوی استان کارنامه درخشانی در زمینه میزبانی رقابت‌ها و برگزاری رویدادهای ورزشی استانی و ملی دارد.

غلام ویسی در پایان تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان کردستان از تمامی هیات‌های ورزشی که برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور پیش قدم شوند، حمایت می‌کند و این نکته را نیز باید خاطر نشان کرد که برگزاری رویداد‌های ورزشی در استان علاوه بر توسعه و پیشرفت در این زمینه از بُعد فرهنگی نیز بسیار حائز اهمیت است و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در خلال میزبانی مسابقات از نکات مهم و مورد توجه است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14592
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.