حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

فال روزانه ۱۴۰۲.۱۲.۱۵

  • کد خبر : 29952
  • 15 اسفند 1402 - 12:49
فال روزانه ۱۴۰۲.۱۲.۱۵

فال روزانه ۱۴۰۲.۱۲.۱۵ چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان شبانه‌روز کار کرده‌‌اید. با این حال آن‌گونه که باید و شاید، مزد‌ تلاش‌های‌تان را دریافت نکرده‌اید. اجازه ندهید این شرایط، زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در […]

فال روزانه ۱۴۰۲.۱۲.۱۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان شبانه‌روز کار کرده‌‌اید. با این حال آن‌گونه که باید و شاید، مزد‌ تلاش‌های‌تان را دریافت نکرده‌اید. اجازه ندهید این شرایط، زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید از تلاش‌های‌تان دست نکشید. مطمئن باشید مزد زحمت‌های خود را در آینده‌ای نزدیک دریافت می‌کنید. اسفند را با شادکامی به پایان می‌رسانید. در فروردین سال آینده نیز ایام به کام شماست. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، مشکلی دشوار راه شما را سد می‌کند. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. خرداد سال آینده با عشقی آتشین روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست که مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. تیر سال آینده زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه فرصتی پیدا می‌کنید تا توانمندی‌های‌تان را گسترش دهید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های‌تان را توسعه بخشید. به اَمرداد سال آینده که رسیدید، غصه‌‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که محرم‌راز شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. سایه همای سعادت در شهریور سال آینده روی سر شما میفتد. در این ماه فرصتی برای مسافرتی جانانه مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان به دیار خود باز گردید. آذر سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین شما را تهدید می‌کند. به دی سال آینده که رسیدید، تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. در برابر این تغییر کوتاه نیایید و اجازه ندهید شما را از مسیر دلخواه‌تان در زندگی دور کند. به بهمن سال آینده که رسیدید، زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سال تولدتان را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید.  از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید.  مدتی است که خواب‌‌وخوراک مناسبی ندارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این روحیه سلامت شما را به خطر بیندازد، توجه بیشتری به خودتان اختصاص دهید و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید.   فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه قصد دارد تا حسابی شگفت‌ زده‌تان کند، این کار پسندیده عشق‌ زندگیتان را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت شما نیز با تقدیم‌ هدیه‌ای به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه دوستش دارید.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. یکی از دوستان قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید. هم‌صحبتی با این دوست را به فال نیک بگیرید و با یادآوری خاطره‌های خوشِ گذشته به آرامش برسید. احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  روزی همراه با عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان سپری می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و محبت خود را به عشق زندگی‌تان ثابت کنید.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. فکر بکری به ذهنتان می‌رسد. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. مطمئن باشید انجام آن دستاوردهای زیادی به کارنامه موفقیت‌های شما اضافه می‌کند. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگی‌تان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

انرژی و سلامت لازم را برای انجام کارها در طول روز حفظ خواهید کرد. به لطف این انرژی کارهای روزانه را تمام‌و‌کمال به پایان برسانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید.  با گرفتاری مالی روبه‌رو می‌شوید. برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید. با این حال پولی که قرض می‌کنید را به‌سرعت باز پس دهید و ثابت کنید که انسان خوش‌حسابی هستید. روحیه سخاوتمندی دارید، با این حال اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند.  معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد.   میان شما و یکی از آشنایان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. مرتکب اشتباهی شده‌اید، اما اعضای خانواده چشم بر این اشتباه می‌پوشند و به شما ثابت می‌کنند که در هر شرایطی از شما پشتیبانی خواهند کرد.  انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

اهل‌ صرفه‌جویی و پس‌انداز نیستید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است تا از این شرایط درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. هوش سرشاری دارید، اما از این استعداد بهره نمی‌برید و اجازه داده‌اید اطرافیان از شما پیشی بگیرند. از امروز قول بدهید از توانمندی‌های خود بیشتر استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها امروز مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد، به صلاح شماست که این مشکل را هرچه‌سریع‌تر ختم به خیر کنید و اجازه ندهید که این مشاجره به کینه شتری تبدیل شود. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و با هم‌صحبتی با اعضای منزل به آرامش برسید.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید.  بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. اعضای خانواده امروز ثابت می‌کنند که لحظه‌ای از پشتیبانی و حمایت شما غافل نمی‌شوند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواس‌تان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری نمایید. سفری دورودراز انجام داده‌اید و حسابی خسته هستید. با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا خستگی شما به‌سرعت برطرف می‌شود و خاطره‌هایی ماندگار از این سفر برای شما باقی می‌ماند. اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز با خیالِ جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید.  وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌ زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید لطف شما در آینده جبران می‌شود.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

با انجام کارهای هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکرهای ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.   احساس می‌کنید که روز‌به‌روز بیشتر عاشق همسر یا عشق‌ زندگی‌تان می‌شوید، این احساس را پیش خود نگذارید و امروز به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که بیشتر از همیشه ایشان را دوست دارید. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید.  دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حسابی خوشحال است و روحیه خوبی دارد. در شادی ایشان سهیم شوید و لحظه‌های سرشار از نشاط را تجربه کنید. هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و از هر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید.  در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید.  شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه مهارت‌های خود را گسترش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتری پیدا کنید، به همان اندازه درآمد شما افزایش می‌یابد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بیشتر از هر وقت دیگری به شما محبت خواهد کرد. این محبت را با آغوش باز پذیرا باشید و عشق‌ متقابل خود را به ایشان ثابت کنید.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

فرد مهم و سرشناسی امروز سر راه شما قرار می‌گیرد و آشنایی با این فرد زمینه موفقیت‌های شما را فراهم می‌کند. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد.  کار مهمی را مدت‌ها پیش انجام داده‌اید. با این حال تاکنون این کار برای شما دستاوردی نداشته است. این شرایط تغییر می‌کند و این کار مهم به ثمر می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و آینده را با تلاش و پشتکار بیشتری ادامه دهید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید، در غیر این صورت مشاجره‌ای ناخوشایند میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید.   همسر یا عشق ‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

فال روزانه سه‌شنبه 15 اسفند 1402 | فال امروز | Daily Omen

 به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. فردی از اطرافیان شما در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد، امروز تجربه‌های سودمند خود را به شما منتقل می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تجربه‌های این فرد را به کوله‌بار دانش خود اضافه کنید. توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با تکیه بر مهارتهایی که دارید، موفقیتهای بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی درباره شما با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان مطرح کرده‌است. این فرد را شناسایی کنید و حقش را کف دستش بگذارید.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29952
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.