حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
با برد تیم «نی»؛

تیم‌های برتر جام روستایی مریوان معرفی شدند+ تصویر

  • کد خبر : 33709
  • 07 اردیبهشت 1403 - 12:33
تیم‌های برتر جام روستایی مریوان معرفی شدند+ تصویر
 فینال اولین دوره قهرمانی جام مینی‌فوتبال روستاهای شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه با برد تیم «نی» به ایستگاه آخر رسید.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، فینال مسابقات جام روستاهای شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه در روستای هلیزآباد برگزار شد که در آخرین روز، مسابقات بین ۲ تیم چویین و نی برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم «چویین» دوم و تیم «به‌رده سپی» سوم شدند.

 امیدواریم مسابقات روستایی در سال آینده با امکانات بهتر برگزار شود

فرزاد خاکی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار کرد: این مسابقات فوتبال با حضور ۲۴ تیم حدود ۲۰ روز است که در روستاهای شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شده است و خوشبختانه فینال این مسابقات در روستای هلیزآباد در زمین چمن مصنوعی که سال گذشته قول آن داده شده بود شکر خدا انجام شد.

خاکی بیان داشت: باتوجه‌به استقبالی که در سال‌های اخیر از مسابقات فوتبال جام روستایی در کلیه مناطق استان کردستان به‌ویژه در شهرستان مریوان انجام شد امیدواریم سال آینده با امکانات بیشتر در سایر روستاها که امکانات و زیرساخت‌های خوبی دارند با هماهنگی استان، شهرستان، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها بتوانیم مسابقات را با کیفیت‌های بالاتری برگزار نماییم.

وی گفت: از تمام افرادی که در برگزاری این مسابقات که در ایام تعطیلات و این چند روز زحمت کشیدند تشکری ویژه دارم و امیدوارم این مسابقات در سال‌ها و دوره‌های آینده ادامه داشته باشد.

 هدف از برگزاری مسابقات روستایی ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نشان‌دادن مشکلات منطقه است

 آسو رضایی دبیر هیئت بازی‌های بومی محلی منطقه کوماسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی بیان داشت: روستای هلیزآباد واقع در بخش مرکزی شهرستان مریوان است که مسابقات فوتبال جام روستایی در روستای هلیزآباد برگزار شد و در آخرین روز فینال مسابقات تیم های “نی” و “چویین” با هم به رقابت پرداختند.

 رضایی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط اجتماعی و رفع کم و کاستی‌های منطقه کوماسی علی‌الخصوص جاده دسترسی آن است که از طریق رسانه و بازتاب مسابقات، مشکلات و صدای محرومیت مردمان این منطقه رسانیده شود.

شایان ذکر است در این مسابقات «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان حضور داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33709
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.