حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3
بعد از درج گزارش «کردتودی»؛

ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سنندج آغاز شد

  • کد خبر : 34282
  • 16 اردیبهشت 1403 - 11:55
ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سنندج آغاز شد
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در راستای کاهش ترافیک، از امروز در ۱۱ نقطه سطح شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، رسانه خبری تحلیلی «کردتودی» در راستای انجام وظایف خود درج مشکلات حوزه شهری را در دستور کار خود قرار داده است که یکی از این پرونده‌های خبری مربوط به تسخیر شهر سنندج در دست میوه‌فروشان بود که بارها به صورت گزارش، فیلم و گزارش تصویری در اولویت کار قرار گرفت و علی‌اصغری  معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در این خصوص اظهار کرد: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و همچنین نارضایتی شهروندان شده است و شهرداری سنندج در راستای رفع این معضل شهری برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تعریف و اجرا می‌کند.

 وی افزود: براین‌اساس و در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در نقاط تعیین شده آغاز شد.

 معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: وانت‌های میوه‌فروش در طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهارراه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند.

 وی افزود: زمین حدفاصل میدان لیلاخ تا پل سنجر خان، زمین حدفاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ‌بنزین ساحلی به‌طرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سطح شهر است.

 به گفته وی همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی انجام خواهد شد.

 اصغری یادآور شد: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد؛ اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=34282
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.