حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
مدیرکل پدافند غیرعامل کردستان:

عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار ایران اسلامی شد

  • کد خبر : 33739
  • 08 اردیبهشت 1403 - 7:20
عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار ایران اسلامی شد
مدیرکل پدافند غیرعامل در کردستان گفت: عملیات وعده صادق موجب شکست دشمنان و اقتدار ایران اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، محمدرضایی در جلسه پدافند غیرعامل بیجار، اظهار داشت: ما رسماً در یک جنگ تمام‌عیار با دشمن قرار داریم و کار به جایی رسید که برای مقابله با دشمنان از جنگ‌افزار استفاعملیات وعده صادق موجب شکست دشمنان و اقتدار ایران اسلامی شدده کردیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل در کردستان گفت: عملیات وعده صادق موجب شکست دشمنان و اقتدار ایران اسلامی شد. به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: تسلیحات استفاده شده در این عملیات از نوع پیشرفته و نوین وزارت دفاع نبود و از موشک‌های نقطه‌زنی استفاده شد که از نوع تکنولوژی قدیمی بهره‌مند هستند؛ اما موجب شکست دشمنان و اقتدار ما شد.

رضایی ادامه داد: عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی چه میزان اقتدار دارد و در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

وی بر لزوم توجه به زیر ساخت‌ها تأکید کرد و ابراز داشت: لازم است نسبت به تکمیل زیر ساخت‌ها و حفظ آن‌ها تلاش لازم را داشته باشیم چرا که دشمن به دنبال این است به نقاط ضعف ما حمله کند و ما باید با آگاهی در مقابل این مهم بایستیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل کردستان اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های ما پیوست پدافند غیرعامل ندارد و باید این مهم در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: همواره باید هوشیار باشیم و راه‌هایی را که دشمن ممکن است از طریق آن وارد شود و ضربه‌ای وارد کند را شناسایی و بر طرف کنیم.

رضایی گفت: در بحث آموزش دوره‌های تخصصی و عمومی را می‌توانیم برگزار کنیم تا مدیران با این مهم آشنا شوند.

وی افزود: زمان برداشت گندم نزدیک است و باید در خصوص واردکردن آرد باکیفیت توجه لازم را داشته باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل ادامه داد: رزمایش سال گذشته بسیار خوب بود و این رزمایش‌ها باید در تمامی حوزه‌ها ادامه داشته باشد تا نقاط ضعف بررسی و برطرف شود.

وی افزود: در سال گذشته ۱۵ مکان bts در سطح استان نصب شد و در نقاط موردنیاز این شهرستان نیز این مهم نصب خواهد شد.

رضایی با اشاره اینکه یکی از انبارهای استراتژیک سوخت استان کردستان در بیجار است، گفت: این انبار تا ۱۰درصد انبار ظرفیت استان را می‌تواند در خود جای دهد و می‌تواند مشکل نبود سوخت را برطرف کند.

وی ادامه داد: به‌هیچ‌عنوان امکان واگذاری انبار سوخت بیجار را نخواهیم داد و از این ظرفیت مهم استفاده خواهیم کرد تا استفاده بهینه از این مهم را داشته باشیم.

رضایی بر لزوم مقابله با خرابکاری‌های دشمن تأکید کرد و ابراز داشت: هیچ حادثه‌ای قابل‌پیش‌بینی نیست و امکان دارد سامانه‌های سوخت مورد حمله قرار بگیرد و اینها هزینه دارد و نیاز است تا هوشیار باشیم تا با دشمن مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: توقع داریم صنوف آزاردهنده به خارج شهر منتقل شود تا آرامش روانی جامعه را حفظ شود و شهرک‌های این واحد صنفی راه‌اندازی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33739
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.