حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
استاندار کردستان:

غبار فتنه در سایه بصیرت و هوشمندی مردم فروکش کرد 

  • کد خبر : 24395
  • 16 مهر 1402 - 11:21
غبار فتنه در سایه بصیرت و هوشمندی مردم فروکش کرد 
استاندار کردستان گفت: دسیسه دشمنان برای ایجاد غبار فتنه در سایه اغتشاش و آشوب با حضور پرشور و حماسی مردم ولایی، بابصیرت و هوشمند ایران اسلامی در سراسر کشور فروکش کرد و این توطئه نیز در نطفه خفه شد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی اظهار داشت: تا قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، آمریکا و غرب بر کشور ایران اسلامی، سیطره‌ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشتند، اما انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همراهی مردم به پیروزی رسید و آنها را از کشور بیرون و دست‌شان را از منافع این کشور کوتاه کرد؛ لذا دشمنان با ایجاد فتنه و اغتشاش به دنبال آن هستند که دوباره بر کشور سلطه پیدا کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از روزهای اولیه پیروزی انقلاب که سلطه‌گری آنها بر ملت ایران به پایان رسیده بود به دنبال براندازی نظام و انقلاب بودند و هر روز یک سناریویی را علیه ملت ایران ایجاد می‌‌کردند.

استاندار کردستان گفت: دشمن در اغتشاشات سال قبل به دنبال این بود که در اذهان عمومی، در خصوص موفقیت‌، آینده‌ و کفایت مسئولان‌، تردید و شبهه ایجاد کنند تا بتوانند به اهداف شوم خودشان که همان ایجاد دودستگی بین مسئولان و قرار دادن مردم در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، دست یابند.

زارعی کوشا در ادامه بیان کرد: کشته‌سازی یکی از ترفندهای رسانه‌ای دشمن در ناآرامی‌های سال گذشته بود که به واسطه آن تمام توان خود را بر این گذاشته بودند تا بدین طریق برعلیه انقلاب ما بایستد.

وی با بیان اینکه آمریکا و همدستانش از هر طریقی بر علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه ایجاد می‌کنند، افزود: از آنجایی که دشمنان ما محاسباتشان غلط است تاکنون شکست خورده بوده‌اند و در آینده نیز شکست خواهند خورد.

زارعی کوشا اظهار کرد: سال گذشته دشمن می‌خواست که بر تفکر جوانان وارد شود و اغتشاشات را به راه انداخت؛ اما امپراتوری دروغ غربی با شکست مواجه شد و ملت ایران با بصیرت و وحدت آنها را شکست دادند.

وی بیان داشت : دشمن خوب می‌داند که ملت ایران هر روز بابصیرت‌تر از قبل هستند و آگاهی‌شان نسبت به یاوه‌گویی‌های آنان افزایش‌یافته و نمی‌توانند بر عقیده استوار این ملت ورود کنند برای همین دست به دروغ‌پردازی می‌زنند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24395
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.