حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج:

عملکرد مدیریت شهری سنندج در برفروبی قابل تقدیر بود

  • کد خبر : 5159
  • 29 دی 1401 - 8:23
عملکرد مدیریت شهری سنندج در برفروبی قابل تقدیر بود
 رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: در بارش سنگین برف اخیر مجموعه مدیریت شهری علیرغم مشکلات مالی و کمبود امکانات توانست با برنامه‌ریزی‌های بموقع اقدامات قابل تقدیری انجام دهد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، فرهاد میمنت‌آبادی در صحن علنی این شورا به کمبود منابع مالی و امکانات شهرداری اشاره کرد و گفت: نزول رحمت الهی طی چند روز اخیر فرصت شکرگزاری و قدردانی از این نعمت گران بها برای دیارمان را فراهم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: در بارش‌ اخیر مجموعه مدیریت شهری در قالب ستاد برفرروبی با برنامه‌ریزی‌های همه‌ جانبه نشان داد در آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان قدرشناس دیارمان است.

 

میمنت‌آبادی با بیان اینکه به واسطه فعالیت جهادی ستاد برفروبی شهرداری سنندج شهروندان تجربه خوشایندی از این تغییرات آب‌ و هوایی دل‌انگیز داشتند، گفت: ارائه خدمت صادقانه به مردم سرلوحه فعالیت‌های مدیریت شهری در سنندج است.

 

وی افزود: اجرای طرح نگهداشت،بازدید،نظارت و کنترل،هرس درختان،افزایش ماشین‌آلات برف‌روبی،خرید ماسه و نمک، استقرار مخازن و کیسه‌های مخلوط ماسه و نمک در راستای برفروبی سطح شهر و جلوگیری از یخبندان و حوادث احتمالی توانست موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج به تاریخ دیرینه مردم فرهنگی سنندج اشاره کرد و گفت: تاریخ نشان داده هر جا که لازم بوده است مردم همیشه در صحنه این دیار فرهنگی در تحقق اهداف و کمک به روند مدیریت شهری پای کار بوده که این مهم جای تقدیر و افتخار دارد.

 

وی تصریح کرد: بدون شک رشد و تعالی هر نظام اجتماعی در پرتو همبستگی اجتماعی و مشارکت عمومی افراد آن جامعه میسر می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5159
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.