حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت کنونی کشور است

  • کد خبر : 29073
  • 01 اسفند 1402 - 11:34
دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت کنونی کشور است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه دشمن چند مولفه از جمله امنیت پایدار را نشانه گرفته و تمام تلاشش خدشه‌دار کردن امنیت کنونی است، گفت: تحریم، توطئه، نفوذ و تفرقه جزء اهداف اصلی دشمن برای برهم زدن ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در همایش تجلیل از پیشمرگان مسلمان کُرد در امنیت پایدار که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد اظهار داشت: حضور در کنار کسانی که عمر آنها برای عزت و سربلندی این نظام گذاشته شد و مردان مجاهدی که برای عظمت این انقلاب جان خودشان را نثار کردند باعث افتخار است.

وی گفت: تاریخ ایران عزیز ما نشان می‌دهد که درطول دوران حیات بشر در هر جای عالم که رصد می‌شوند ملتی سربلند و سر فراز  مانند ملت ایران تاریخ ساز و قدرتمند پیدا نخواهیم کرد و این مایه افتخار و سربلندی این ملت است.

سردار گشتاسبی بیان داشت: تنها در دوران انقلاب اسلامی بود که سربازان بی‌نظیر و کم نظیر با حضور خود صحنه های بی‌نظیری را رقم زدند و این چیزی جز تبعییت از ولی امر مسلمین نبوده است.

سردار گشتاسبی اتاکید کرد: مروز به برکت مجاهدتها و تلاش‌های رزمندگان و شهدا، ایرانی سربلند و پر آوازه داریم آنچنان که به عنوان الگو برای تمام کشور‌های آزاده نقش‌افرینی می‌کند و به عنوان خاکریز تمام کشورهای آزاده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر افزود: برای ادامه راه شهدا در این انقلاب باید با دشمن به مبارزه برخیزیم تا آیندگان به صورت شایسته ما را قضاوت کنند چرا که برای  اقتدار و ثبات این کشور جانهای بسیاری را فدا کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلای اسلامی همه ملت‌های عالم بیدار و هوشیار شدند، خطاب به پیشکسوتان اظهار کرد: برای ادامه مسیر باید ثابت قدم‌ بمانیم.

وی با اشاره به اینکه امروز تفکر اسلام ناب در مقابل تفکر فاسد و فرسوده غربدر حال مبارزه است افزود:  آمریکایی‌ها از این موضوع عصبانی است و همین امر باعث شده تا بخواهند امنیت ما را خدشه‌دار کنند چرا که به خیال خود با برهم زدن امنیت مانع پیشرفت ما خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس بیان داشت: حضور در تمامی صحنه‌ها توسط مردم قطعا شکست دشمن و تمام دسیسه‌های انها را رقم خواهد زد چرا که دشمن توسط این ملت و این انقلاب خوار و زبون است.

وی با بیان اینکه راه مقابله با توطئه‌های دشمنان حضور حداکثری در انتخابات است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مربوط به جریان خاصی نیست بلکه متعلق به همه اقوام و مذاهب مختلف است کما اینکه از سیستان و بلوچستان تا کردستان، جنوب تا شرق شهید تقدیم شده و پرچم پر افتخار برافراشته است.

در ادامه اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پیشکستان مایه‌های افتخار کوردها در این استان هستند.

وی بیان داشت: جامعه ارجمند پیشمرگان کرد حق بزرگی بر گردن مردم کردستان دارد چرا که آنها برای حفظ تمامیت کشور و امنیت در این خطه از کشور مردانه و شجاعانه ایستادگی کردند

وی گفت: در روزگارانی که دشمن در این منطقه به دنبال ناامنی بودند  شما به عنوان پرچمداران بصیرت تمام نقشه های دشمن را به ناکامی کشاندند و ثابت کردید که قوم کورد شایسته فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند یکی از پیشرفته‌ترین و با فرهنگ‌ترین اقوام ایرانی کورد است.

زارعی کوشا بیان داشت: یکی از شاخص‌های مهم تاریخ ما در این استان جمعیت و جامعه ارجمند پیشمرگان کورد است که خود را پیشمرگ آبرو و حیثیت مردم کورد و این انقلاب کردند که تجلیل از انها تجلیل از بصیرت و دشمن شناسی و اقدام به موقع است.

وی گفت: امروز استان کردستان و تمام خادمان مردم در این استان به میدان آمده اند و به واسطه بصیرت مردم این استان در تمام کشور همچنان بر سر زبان‌ها است و این وظیفه ما را در قبال این انقلاب سنگین تر می‌کند.

وی گفت: امروز حضور در پای صندوق های رای می‌تواند موضع ما را در تمام دنیا تقویت کند و این تکلیف بزرگ شرعی و انقلابی ما است که با بصیرت در پای صندوق های رای در این استان رکورد تاریخی را به ثبت برساند

پیشمرگان مسلمان کُرد، رویکرد تقابل با طاغوت را برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشتند

در ادامه حجت‌الاسلام طه توکلی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: خداوند فرمودند که امانت‌ها را باید به اهلش واگذار کنیم و پیشمرگان کُرد مسلمان و امامین انقلاب صاحب امانت و میراثی هستید که هدف را مقدم بر خود کردند و براساس تکلیف الهی خود را به عنوان جانفدای انقلاب اسلامی شناختند.

وی گفت: پیشمرگان مسلمان کُرد تسلیم اوامر و نواهی خدا شدند و مردم کُرد مردمانی غیرتمند هستند که نسبت به دین و وطن غیرت دارند و این مهم را به اثبات رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: پیشمرگان مسلمان کُرد در مقابله با جنگ ترکیبی با همین مختصات فرهنگی و اعتقادی در مقابل تجاوزات دشمنان ایستادگی کردند و ثابت کردند که هم غیرت ملی دارند و هم غیرت دینی و برای این انقلاب اهلیت دارند.

حجت‌الاسلام توکلی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای عزت و اقتدار است اما همه ما پازل این عزت هستیم و هرکسی باید در حد خود نقش‌آفرینی کند.

وی تاکید کرد: پیشمرگان مسلمان کُرد ما در این استان قهرمان‌پرور جان دادند و دست از غیرت دینی و ملی برنداشتند و این مجاهدت و رویکرد تقابل با طاغوت را به عنوان هویت جدید در دوران معاصر برای خود و نسل‌های آینده به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: می‌طلبد در مقابل همه دشمنان و تهدیدهای دشمنان، جوانان این چنین پدران پیشمرگان مسلمان کُرد، شبکه جوان را گسترش دهند و میراث‌دار به اهلیت، اینچنین معنا پیدا خواهد کرد.

سپاه هیچ‌گاه مجاهدت‌های رزمندگان و روزهای سخت کردستان را فراموش نخواهد کرد

در ادامه ابراهیم حسینی مدیر کانون وابستگان سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن تقدیر و تشکر از پشتیبانی و حمایت‌های فرمانده سپاه استان از پیشکسوتان، اظهار داشت: سپاه ههمواره مجاهدت‌های روزهای سخت کردستان و نقش شما به عنوان پیشکسوتان را فراموش نخواهد کرد.

وی ضمن تبریک اعیاد و ایام مبارک گفت: این همایش به پاس قدردانی و مجاهدت‌های مستمر بازنشستگان سپاه کردستان که در عملیات‌های مختلف حماسه آفریده‌اند، برگزار شده است.

حسینی گفت: در کانون وابستگان سپاه بیت‌المقدس کردستان همواره به دنبال تلاش هستیم بتوانیم گره‌ای از مشکلات زندگی پیشکسوتان را حل نماییم.

وی افزود: برگزاری قریب به ۴ هزار محفل انس و مودت، سرکشی از یک هزار و ۴۶۳ نفر از وابستگان، اهدای وام‌های معیشتی و توانمندسازی برای ۴۸۳ نفر، شناسایی ۱۰۵نفر از قاریان برجسته جهت شرکت در مسابقات قرآنی، حمایت ۶۲۶ نفر از بیماران، توزیع ۸۳۸ کمک مونانه بین خانواده‌های متوفیان، بکارگیری یک سوم از ۳ هزار و ۱۰۰ نفر بازنشستگان به عنوان مشاغل معین و … از جمله اقداماتی بوده است که انجام گرفته است.

در ادامه این مراسم تعدادی از پیشمرگان مسلمان کُرد در سخنانی به بیان خاطراتی از روزهای حضور در دوران دفاع مقدس پرداختند و به نقششان در امنیت پایدار مردمی پرداختند و اعلام کردند که همانند همیشه در صحنه آماده خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29073
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.