حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
معاون هماهنگ کننده سپاه:

دشمن با استفاده از ابزار رسانه به دنبال تحریف حقایق است/جراحی اقتصادی در حال انجام است

  • کد خبر : 3987
  • 24 آذر 1401 - 13:30
دشمن با استفاده از ابزار رسانه به دنبال تحریف حقایق است/جراحی اقتصادی در حال انجام است
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی به دنبال تحریف حقایق است گفت: امروز در شرایطی بسر می بریم که رسالت اصلی معلمین و اساتید ما چه در مدارس و چه در دانشگاه آگاهی بخشی به عموم  دانش آموزان و دانشجویان و بصیرت افزایی در سطح جامعه است.

به گزارش خبرنگار کردتودی، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران صبح امروز در جلسه هم اندیشی و روشنگری مدیران, معلمین, و معاونین مدارس اظهار داشت: امروز ما درگیر مشکلات اقتصادی زیادی هستیم که باید همه با هم از مسئول و مردم همت به خرج دهیم تا بتوانیم در این حوزه  مشکلات را رفع و رجوع کنیم.

 

 

وی افزود: بزرگترین جراحی اقتصادی در کشور در حال انجام است و همگی باید تفکر تولید را داشته باشیم تا بتوانیم وابستگی خود را به کشور های خارجی کم و اینگونه از تحریم تحمیلی رهایی یابیم.

 

سردار نقدی گفت: اعتماد به تولید داخلی می تواند برطرف کننده مشکلات اقتصادی باشد که باید در این مورد همت به خرج داد.

 

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور بیان داشت: تمام این اتفاقات از یک دروغ بزرگ بر علیه ما شروع شد آنجا که تمام دشمنان این انقلاب با استفاده از جنگ روانی که به راه انداختند در صدد ضربه زدن به این نظام و انقلاب هستند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ما امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم که قدرت اصلی آن در رسانه ها نهفته است افزود: ترفند دشمنان در سواستفاده از شبکه های مجازی برای گمراه کردن نوجوانان و جوانان است تا بدین طریق دروغ را به خورد آنها دهند .

 

سردار نقدی  با اشاره به حرکت روشنگرانه در مدارس بیان داشت: باید از ظرفیت های مناسب برای اداره مدارس و دانشگاه هایمان در  تربیت اجتماعی دانش آموزان و دانشجویانمان استفاده کنیم چرا که اگر دانش آموزان و دانشجویان ما از خطراتی که دشمن از طریق رسانه و در فضای مجازی برای آنها درنظر گرفته آگاهی یابند تا با استفاده از این آگاهی به سادگی تسلیم نقشه شوم دشمنان نشوند.

 

وی تصریح کرد: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب نیز در رابطه با قضایای اخیر کشور به صراحت فرمودند دشمنان نمی تواند به نظام جمهوری اسلامی  که به درختی تناور  تبدیل شده، ضربه بزنند، اما در هر صورت وظیفه امروز ما به ویژه نخبگان دانشگاهی تلاش در راستای جهاد تبیین و روشنگری است تا توطئه های دشمن خنثی و ناکام گردد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3987
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.