حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای:

جای ورزشکاران کردستانی در مسابقات ملی کشتی پهلوانی خالی است

  • کد خبر : 18198
  • 10 مهر 1402 - 10:56
جای ورزشکاران کردستانی در مسابقات ملی کشتی پهلوانی خالی است
رئیس فدارسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: طی چند سال اخیر و در عرصه مسابقات ملی، جای ورزشکاران استان کردستان خالی بود و این موضوع مسئولان فدراسیون را بسیار نگران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مهرعلی باران چشمه روز دوشنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات و مسائل هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در ۲ ماه اخیر بارها خواستار تشکیل جلسه رسیدگی به برخی حاشیه های هیات ورزش های زورخانه ای استان کردستان شده ایم تا مشکلات برطرف شود.

وی افزود: ورزش پهلوانی در کردستان دارای ریشه دیرینه ای است و همواره ورزشکاران این استان در میادین مختلف صاحب عنوان بوده اند.

رئیس فدارسیون ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی یادآور شد: تا اتحاد و همدلی در میان اعضای هیات وجود نداشته باشد هیچ موفقیتی بدست نمی آید و در این راه پیشکسوتان می‌توانند نقش سازنده‌ای ایفا کنند.

باران چشمه اضافه کرد: نباید منکر زحمات مسئولین قبلی اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیات های قبلی باشیم و دستاوردهای پیشین این هیات با تلاش های آنها بدست آمده و باید برای موفقیت های هیات در آینده تلاش کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این نشست هدف دستگاه ورزش و جوانان کردستان را موفقیت هیات های استانی بیان کرد و افزود: افتتاح چند زورخانه در سراسر استان نشان از همت این اداره در جهت توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در کردستان است.

آمنه غلام ویسی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی به عنوان یک خانواده و مجموعه واحد هستند، ادامه داد: انسجام و تعامل اعضای هیات های ورزشی به درخشش ورزشکاران و پیشرفت آن هیات خواهد انجامید و باید همه در یک راستا برای موفقیت هیات تلاش کنیم.

در این نشست جمعی از پیشکسوتان، اعضای قبلی و فعلی هیات و همچنین داوران، مربیان و ورزشکاران ورزش زورخانه ای استان حضور داشتند.

در ادامه این نشست پس از طرح مهمترین مشکلات از سوی اعضاء، با میانجیگری پیشکسوتان، رییس فدراسیون و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان، بسیاری از اختلاف سلیقه ها برطرف و مقرر شد بزودی مجمع انتخابات هیات برگزار شود و رییس هیات جدید با رویکرد تعامل، انسجام و وحدت کار خود را آغاز کند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18198
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.