حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

۶۰۰ كیلومتر عشق قرآنی

  • کد خبر : 27743
  • 12 بهمن 1402 - 11:47
۶۰۰ كیلومتر عشق قرآنی
«كاروان قرآنی انقلاب» امروز پس از پیمودن ۵۶۸ کیلومتر با عشق و نیت انس با قرآن، ساعاتی پیش وارد شهر سنندج شدند و در آستانه ورود در مدرسه دکتر فانی سنندج با دانش آموزان و مسئولین دیدار داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، «كاروان قرآنی انقلاب» امروز پس از پیمودن ۵۶۸ کیلومتر با عشق و نیت انس با قرآن، ساعاتی پیش وارد شهر سنندج شدند و در آستانه ورود در مدرسه دکتر فانی سنندج با دانش آموزان و مسئولین دیدار داشتند.

سردار پور جمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا در ابتدای این مراسم عنوان داشت:  بسیار خوشحالیم که امروز در جمع مسئولین و در جمع اساتید و دانش‌آموزان قرآنی استان کردستان هستیم.

وی بیان داشت: شهدای کردستان شهدایی بودند که در ایجاد امنیت پایدار مردمی نقش بی‌بدیلی داشتند تا این انقلاب را به اثبات برسانند.

سردار پورجمشیدیان گفت: امروز مرزهای ما در استان کردستان در دست مردم کردنشین مرزداری است که امنیت این خطه از کشور را در دست دارند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ما حاصل یک تاریخ و فداکاری مردم، علماو روحانیت و سربازان این انقلاب بود تا  ظلم و ستم پادشاهان را در این کشور پایان دهند تا اینکه امام انقلاب پرچم این انقلاب را بر افراشت و وارد میدان مبارزه با دشمنان اسلام شد.

پور جمشیدیان خاطر نشان کرد: از همه آحاد مردم اساتید، دانشگاهیان و روحانیان آمدند و از این پرچم پشتیبانی کردند تا در چنین روزی انقلاب اسلامی به پیروزی برسد  و مردم زمام کشور خود را توانستند بعد از سالها به دست خود بگیرند.

وی افزود: تاریخ به روشنی به ما آموزش می‌دهد که چقدر مردم ما در سختی و مشکلات بودند تا به برکت این انقلاب کشور به استقلال رسید و مردم توانستند از اسلام و مکتب اهل بیت پاسداری کنند که این خود بزرگترین افتخار برای این ملت است.

پور جمشیدیان افزود: امروز به برکت این انقلاب به پیروزی های زیادی دست یافته‌ایم که این پیروزی‌ها به برکت خون پاک شهدا و زمینه‌ای بود که این انقلاب برای ما فراهم کرد.

وی گفت: در حفظ این انقلاب امیدواریم بتوانیم راه امام و شهدا را ادامه دهیم و این مسیر نورانی را با پیروزی مظلومین عالم به سرانجام برسانیم چرا که مردم مظلوم غزه امروز  برای پیروزی حق علیه باطل در حال مبارزه هستند.

در ادامه این مراسم سردار جمشید رضایی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب عنوان داشت: کاروان قرانی انقلاب امروز کردستان مدال افتخاری با خود حمل می‌کند که یادگار دل مردم و رهبری امام امت است.

وی گفت: کاروان قرآنی امروز در کردستان شور نشاط و همچنین برکت خاص خود را در این استان جاری و ساری کرده است.

 

در ادامه این برنامه از دانش‌آموزان حافظ قرآن تجلیل کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27743
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.