حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه:

۱۳ آبان یادآور روزهای پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است؛ جنایت های آمریکا در حق مردم ایران هیچوقت فراموش نخواهد شد

  • کد خبر : 2423
  • 12 آبان 1401 - 7:50
۱۳ آبان یادآور روزهای پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است؛ جنایت های آمریکا در حق مردم ایران هیچوقت فراموش نخواهد شد
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور روزهای پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: مردم استان کردستان و مردم شهرستان قروه نیز باید باز هم همچون گذشته حضوری تاثیرگذار در راهپیمایی روز جمعه داشته باشند و نا امیدی دشمنان را رقم بزنند.

ماموستا ملا هاشم نوری در گفتگو با خبرنگار کردتودی با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور روزهای پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در چنین روزی وقایعی مهم در تاریخ معاصر ایران اسلامی رخ داده که می توان به تبعید حضرت امام راحل، کشتار جمعی از دانشجویان انقلابی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان انقلابی در سال ۵۸ اشاره نمود.

وی با اشاره به جنایت های امریکایی ها علیه مردم ایران اسلامی افزود: آمریکایی ها با تحریک رژیم بعث جنگ هشت ساله ای را به مردم ایران تحمیل نمودند و هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند و جنگ تحمیلی را مدیریت نمودند و با پشتیبانی مالی و تسلیحاتی حکومت بعث خسارت های بسیاری را به ایران وارد کردند

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه خاطر نشان کرد: پس از آن نیز با تحمیل تحریم های ظالمانه و با جنگ های روانی و تحریک گروهک های تروریستی فشارهای بسیاری را به کشور و به مردم وارد کردند و در زمینه دارویی و در زمینه قطعات هواپیمایی تحریم های بسیاری را ایجاد نمودند که با هیچ یک از قواعد بین المللی سازگار نبود.

به گفته وی هم اکنون نیز آمریکایی ها اعلام می کنند که از اغتشاشگران در داخل ایران حمایت می کنند و این به خوبی نشان می دهد که آمریکا به عنوان کشوری متجاوز به دنبال مقابله با ملت ایران است

ماموستا نوری به جنایت های عظیمی که آمریکایی ها در دیگر کشورهای منطقه مرتکب شده اند اشاره نمود و بیان داشت: آمریکایی ها سال های زیادی است که در کشورهای عراق و افغانستان به کشتار مردم بی گناه روی آورده اند و به دنبال کسب منافع خود از منطقه هستند.

وی با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور در ایران افزود: ترور شخصیت های برجسته علمی و سیاسی یکی دیگر از جنایت های امریکایی ها علیه ملت ایران است که مهمترین آن مربوط به ترور شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه اهل سنت قروه در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان افزود: امروز باید مردم ایران با شکوه تر از همیشه خشم و انزجار خود از امریکایی ها را با فریاد های مرگ برامریکا در روز ۱۳ آبان به تصویر بکشند و پاسخی قاطع به جنایت های دولت آمریکا دهند.

وی خواستار حضور مردم استان کردستان در راهپیمایی ۱۳ آبان شد و گفت: مردم استان کردستان و مردم شهرستان قروه نیز باید باز هم همچون گذشته حضوری تاثیرگذار در راهپیمایی روز جمعه داشته باشند و نا امیدی دشمنان را رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2423
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.