حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
نماینده مردم شهرستانهای قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی:

پیام دفاع مقدس استقامت، پایداری، ایثار و ازخودگذشتگی است

  • کد خبر : 17445
  • 04 مهر 1402 - 7:28
پیام دفاع مقدس استقامت، پایداری، ایثار و ازخودگذشتگی است
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، استقامت و پایداری، ایثار و از خودگذشتگی را از پیام‌های مهم دفاع مقدس برشمرد و گفت: سربازان انقلاب با خودشناسی، خودباوری و توکل بر رضای پروردگار، توانستند در جنگ با دشمن پیروز نهایی میدان باشند.

پرویز اوسطی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس تمامی اقوام ایرانی از کرد، فارس، لر، ترک، بلوچ، عرب و سایر قومیت‌ها و فرقه‌های اسلامی از تمامیت اراضی کیان کشور عزیزمان دفاع نمودند و در این راه مجاهدت‌ها و تلاش‌های بسیاری برای حفظ امنیت و ثبات مملکت صورت گرفته است.

وی مهم‌ترین دستاوردهای جنگ تحمیلی را خودباوری، توکل و ایمان به نصرت الهی بیان کرد و افزود: در هشت سال جنگی که رژیم بعثی عراق بر ایران تحمیل کرده بود، شاهد آن بودیم که سربازان جان بر کف کشور عزیزمان با دستان خالی به جنگ با توپ و تفنگ می‌رفتند و در نهایت پیروزی از آن همین سربازان بود.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم بعثی به کمک و حمایت تسلیحاتی بسیاری از کشورهای متحد و موافق جنگ با ایران با بهترین و به روزترین تجهیزات نظامی به ایران یورش برد، اما نتوانست یک وجب از خاک میهن عزیزمان را تصرف کند.

اوسطی با بیان اینکه منافقین به عنوان حمایت‌کننده رژیم بعث در جنگ تحمیلی حضور داشتند، عنوان کرد: گروه تروریستی منافقین با شعار آزادی، برابری و انسانیت مخالفت صریح خویش را با نظام اسلامی ایران اعلام کرد و به نام آزادگی و آزادی، زنان و مردان بی‌گناه را کشته و به زنان تعرض می‌کردند

به گفته وی منافقین دم از برابری می‌زدند در حالیکه بسیاری از زنانی که قصد فعالیت در این گروه را داشتند عقیم نمودند و حق داشتن زندگی را از آنان سلب کردند.

اوسطی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس فرصتی برای بهتر شناخته شدن بود و چه بسیار سربازان دلیر ایرانی که روز را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و شب را نیز به دعا، نیایش و خواندن قرآن سپری می‌نمودند اما در مقابل این سربازان دشمن بودند که شب‌ها را به عیش و نوش می گذراندند.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله، تمام تلاش سربازان اسلام دفاع از حرم، امنیت و ثبات کشور بود، افزود: در آن زمان امنیت بسیار کم بود اما اکنون با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد امنیت در میهن اسلامی هستیم.

اوسطی گفت: دفاع مقدس پیام استقامت و پایداری، ایثار و از خودگذشتگی را برای آیندگان تداعی می‌کند و نشان می‌دهد که استقامت و پایداری نیروهای انقلابی مثال زدنی است،

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام تا لحظه آخر جنگیدند تا از کیان کشورشان دفاع کنند‌، تصریح کرد: در این میان کسانی دیگر بودند که دنیا برایشان کوچک و حقیر بوده و برای دفاع از سرزمین مادری از جان و مال خویش گذشته و به شهادت رسیده‌اند.

وی در پایان گفت: سربازان انقلاب با خودشناسی، خودباوری و توکل بر رضای پروردگار، توانستند در جنگ با دشمن پیروز نهایی میدان باشند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17445
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.