حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه عنوان کرد:

محو غده سرطانی اسرائیل با ایجاد وحدت میان مسلمانان

  • کد خبر : 13047
  • 10 تیر 1402 - 13:22
محو غده سرطانی اسرائیل با ایجاد وحدت میان مسلمانان
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه، گفت: امروز با ایجاد یک وحدت میان مسلمانان، شاهد محو غده سرطانی اسرائیل در خاورمیانه خواهیم بود.

ماموستا هاشم نوری امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی، به یورش وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به مساجد و هتک حرمت ساحت قرآن کریم، تخریب منازل، کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه مسلمان توسط رژیم صهیونیستی پرداخت و اظهار کرد: دست درازی و حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی و غاصب و کودک‌کش اسرائیل و نوار غزه و مسلمانان فلسطین جای تاسف و تاثر است که این رژیم غاصب و نامشروع همواره به خون و مال و سرزمین مسلمانان و امت اسلامی دست درازی می‌کنند.

وی افزود: رژیم صهیونیست به زنان، کودکان، افراد مسن، نوجوانان، جوانان و بی‌گناهان را قتل عام و به خاک و خون می‌کشانند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه، بیان کرد: ما به عنوان علمای اهل سنت این عمل شنیع و متجاوزانه را محکوم کرده و از دنیای اسلام و تمام مسلمانان درخواست می‌کنیم که نسبت به این جرم و جنایت ساکت نباشند و بلکه امیدواریم سرانجام و شرایطی پیش بیاید که مسلمانان و امت اسلامی بتوانند جواب دندان شکن این نوع دست درازی و تجاوزگری رژیم صهیونیستی را بدهند.

ماموستا نوری، ضمن تشکر از امت اسلامی و سپاه پاسداران که همواره در کنار مردم و ملت مظلوم فلسطین قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی و مردم مسلمان ایران در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند لذا با ندای قرآنی باید نسبت به توطئه دشمن و صهیونیست‌ها بصیرت و آگاهی داشته باشیم و جامع عمل و تحقق بخشیم.

وی خاطرنشان کرد: جای تاسف و تاثر است که کشورهای مسلمان به ویژه کشورهای عربی، نسبت به جنایت صهیونیست سکوت و چشم پوشی کرده و گاها با آنها روابط دپیلماسی ایجاد می‌کنند که این نسخیتی با مسلمان بودن دنیای اسلام ندارد همچنین کشورهایی که اسم خود را مسلمان و اسلامی گذاشته‌اند مخالف آیات قرآن رفتار کرده و این خیانت و جرم محسوب می‌شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه، ادامه داد: امروز با ایجاد یک وحدت میان مسلمانان، شاهد محو غده سرطانی اسرائیل در خاورمیانه خواهیم بود.

ماموستا نوری، گفت: به راستی تمامی شیطنت‌ها و نقشه‌های شوم و ترورهای کورکورانه و همچنین ایجاد اختلافات بین مسلمانان و امت اسلامی و ایجاد فرقه‌های انحرافی و شیطانی محصور دست دنیای صهیونیست و یهود است لذا نیاز است امت اسلامی نسبت به برنامه‌های شیطانی و خبیث صهیونیست بیدار باشند که آن‌ها مشغول جرم و جنایت هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13047
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.