حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

قیمت گوشت مرغ در کردستان کاهشی شده است

  • کد خبر : 27531
  • 07 بهمن 1402 - 13:39
قیمت گوشت مرغ در کردستان کاهشی شده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: با همراهی تولیدکنندگان و تقویت نظارت بر بازار قیمت گوشت مرغ در کردستان کاهشی شده است و امیدواریم با همراهی اتحادیه قصابان، قیمت گوشت قرمز نیز کاهشی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، پیمان اسکندری صبح شنبه در قرارگاه امنیت غذایی استان که در سالن جلسات ستاد سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد:در حوزه تأمین و ساماندهی عرضه میوه و گوشت آماده همکاری با دیگر دستگاه های اجرایی هستیم تا دغدغه مردم در این راستا کاهش یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: لازم است میوه به صورت مستقیم از تولیدکنندگان به مصرف کنندگان عرضه شود تا میوه در سطح بازار با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسد، لذا در این راستا شهرداری سنندج و دیگر شهرداری های سطح استان همکاری لازم را در ایجاد میادین و بازارچه های عرضه مستقیم میوه و تره بار و اقلام پروتئینی در مناطق و محلات مرکزی و حاشیه ای در دستور کار خود قرار دهند و این سازمان آماده هر گونه همکاری با آنها است.

اسکندری در ادامه سخنان خود اعلام کرد: قیمت گوشت مرغ طی چند روز اخیر کاهشی شده و امیدواریم با همراهی اتحادیه قصابان، قیمت گوشت قرمز نیز کاهشی شود.

وی افزود: با راه اندازی سامانه مانیتورینگ تولید و عرضه مرغ شاهد شفافیت در این عرصه هستیم و همه دستگاه های نظارتی به آسانی می توانند بر روند تولید و عرضه مرغ حتی در سطح خرده فروشی ها در استان نظارت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خاطرنشان کرد: وقتی قیمت دام زنده کاهش یافته اتحادیه قصابان قیمت عرضه گوشت در بازار را کاهش دهد و ما به جد پیگیر تحقق این موضوع هستیم.

اسکندری افزود: بحث لیبل بندی دام های ورودی به کشتارگاه در کاهش نرخ و کنترل بازار تأثیر گذار خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه ذخایر نهاده های دامی و کالاهای اساسی در استان مناسب است اما با توجه به مناسبت های پایان سال و حلول ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال مبحث ذخایر مایحتاج مردم و نظم در توزیع مدنظر این سازمان است.

اسکندری تأکید کرد: کالاهای اساسی بر اساس سرانه جمعیت شهرستان ها توزیع می شود و این مهم بر آرامش بازار و توزیع متوازن کالاها در سطح استان بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27531
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.